Marit heb je een PB gedaan omdat k graag meer informatie wil over verslagen droes.
Ze zeggen wel incubatie tijd is max 2 weken, maar ik ben er toch wel achter dat dit niet altijd klopt. Hier paardje was er al 4 weken aan blootgesteld was en pas nu verschijnselen.
Heb er nu nog 4 ziek inclusief harley.
Even gekopieërd uit een ander topic:
Net 2 buisjes bloed afgenomen en dat gaat vannacht naar Duitsland voor onderzoek en dan heb ik woensdag de uitslag. Het is te hopen dat er iets uitkomt waar je gewoon gericht op kan behandelen, maar het grootste vermoeden is dat er een abces in het lichaam zit en als dat klapt dan is het gewoon klaar, dan gaat hij gewoon dood

. We moeten dus bezig blijven met penicilline in de hoop dat het abces nog ingekapseld zit en dus gaat slinken en uiteindelijk weg gaat.. Wel is hij nog heel wakker, alert en eet nog goed.
Ik zou het echt niet kunnen hebben als hij zou gaan.. Heb al paar keer geroepen dat ik er dan gewoon mee stop.. Eindelijk heb ik mijn kans om echt iets binnen de fokkerij en keuringen op te bouwen door hem en dan zal dit nu in een klap weggevaagd worden.. Klink misschien heel dramatisch nu, maar niet omdat hij kampioen is, maar ook omdat het zo'n lief paardje is met zo'n geweldig karakter.. Dierenarts had verwacht dat hij met 1 week wel lastig zou worden met spuiten, maar niks is minder waar.