kan de cam niet meer zien, zit blijkbaar een beveiliging op, maar hoop dat alles goed is gegaan! ps: kan me voorstellen hoor dat je misschien niet zit te wachten dat iedereen je cam bekijkt, maar was eens aan t zoeken op merries en veulens, had een amerikaanse merrie gevolgd, en kwam toen op jou cam uit, vandaar!
Heb het allemaal gevolgd. Heel veel sterkte. Om 2.45 uur is ze begonnen met persen leek het. Daarvoor al een half uur steeds naar haar buik kijkend. Wat zonde toch. Ben er ook down van. Heb nachtdienst en kan dan alles eenvoudig volgen. Maar hopen dat het verder goed gaat met Paulien. Nogmaals sterkte. Mariette.
Hier ook nog steeds geen veulen..uier is hetzelfde als gisteravond. Hooi van gister is op en ze staat nu weer gewoon te eten..ben benieuwd naar vanavond.
Joto wat erg zeg.. jij hebt echt zoveel pech dat gun je echt niemand.. Heel veel sterkte!
Joto
Geplaatst: 22-04-12 09:18
Zo hier ben ik even dan.
Paulien nu redelijk op de been, nageboorte eraf, en dekens op en eten gehad.
Ff in het kort zonder al teveel drama:
Veulen lag verkeerd om (kont eerst). Ben met haar gaan lopen en toen DA kwam was hij goed gedraaid. DA heeft verder geholpen, maar veulen zat muur en muur vast..Hij leefde nog, maakte geluid dus alles op alles gezet.. Toen bleek er een achterbeentje naast zijn lijf te zitten, en die bleef dus steken, dus niet gek dat we hem er niet uitkregen.. En dat stukje heeft te lang geduurd voor hem, hij was gestopt met ademhalen, hij moest er uit hoe dan ook, Paulien trok het ook niet meer..DA heeft been goed gekregen, en toen volle kracht eruit gehaald. Zijn hartje heeft een paar minuutjes geklopt en toen was het over.
Ik hoop heel stiekem dat er een moederloos veulen komt opdagen, dit is Paulien haar laatste veulen, uier stroomt over dus dat zou perfect zijn, maar goed, ook dat is dubbel.