jennyk toch wel serieus uiertje he? maar ja wie weet houd ze me nog 3 weken voor gek.. de buurman zegt dat t er snel aankomt aangezien nu als je er langsstrijkt met je hand wit doorzichtig melk? uitkomt.. spannend!
die geitjes!! wat lief!!! die komen er hier ook ooit nog een keer!
kreeg gister het nieuwe boekje van de hengstenhouder binnen met de hengsten voor dit jaar...oefff wat stonden er weer leuke bij! haha...
Odessa1 Dankjewel! ik ga het rijden ook gewoon even rustig doorzetten morgen 303 dagen rijd ik haar nog en kijk wel gewoon per dag hoe het gaat! ze geeft vanzelf aan wanneer niet meer kan,ze zit nog perfect bescheiden buikje dus
Pletje Als ik jou foto's zie denk ik morgen zit mijn merrie ook op 303 dagen maar.. die heeft echt nog niet zo'n uier
tamoreliefje Gefeliciteerd!! silly_silas gefeliciteerd! vlotte bevalling?het is een plaatje om te zien prachtig!
Citaat:
Monique :TabeR, nog gefeliciteerd met de 300 dagen mijlpaal Relana wordt al een tijd niet meer gereden, en volgens mij is ze daar niet rouwig om
super schattige geitjes !!! ik ga morgen mijn proef rijden voor men A-brevet spannend wel , ik ga dood van de zenuwen haha vandaag voor de laatste keer geoefend hopelijk snel mooi weer , dan kan ik een fotoshoot houden met ons veulentje ik begin al uit te kijken naar de volgende
zouden 2 schimmeltjes en 1 donkerbruine moeten worden PS : met een vlotte bevalling bedoel ik , geen enkel probleem gehad , ging heel snel
Iedereen van harte gefeliciteerd met zijn veulens en mijlpalen! petoral; die heeft enorme uiers!
hier nog steeds niets. beide dames zijn kunnen mekaar op het moment niet uitstaan. bij allebei zijn de banden wel helemaal slap. ze zijn allebei tonnetje rond en vooral de ander staat op het knappen ze wil ook al een paar dagen de stal niet uit, eenmaal op het gras is het toch wel lekker. beide zijn vandaag een week overtijd. ik hoop toch dat ze snel komen. iedereen succes met waken weer!!
Vanmiddag om 16:15 uur geboren, net voordat ik terug kwam van boodschappen doen Ze kegelde al wel, maar ik dacht dat het niet zo'n vaart zou lopen. Toen ik terug kwam hinnikte Sheetan (de AraboFries) abnormaal hard bij mijn binnenkomst. Toen wist ik het: er is wat geboren! De honden waren dol enthousiast en toen ik om het hoekje kwam zag ik Zamyra's dek helemaal nat en daar achterin de stal lag hij dan: Duran Duran
Hij is helemaal bruin, zonder enig puntje wit. Na een half uur stond hij al, binnen 45 minuten was de nageboorte eraf en na een dik uur dronk hij zijn eerste slokken melk. Wat een wonder
Pletje gefeliciteerd met jullie hengstveulen! Hij ziet er goed uit! tamoreliefje gefeliciteerd met je merrieveulen! TabeR, das ook al een nette buik! frenia, wat een lieve geitjes!!! Stoere, ook al zo'n mooi buikje! haboshof, billy krijgt iig wat te drinken. Hoop met je mee dat het strakjes vanzelf gaat. Raya, gefeliciteerd met je mijlpaal! Amandake, spannend!!! bijna een veulentje dus! hiboune, voor jou wordt het ook spannend! silly_silas ook gefeliciteerd met je hengstveulen! Wat een mooie! unaira ook nog gefeliciteerd met je veulen! Wat een leuk blesje heeft ie!
Hier nog steeds geen veulen. Wendely vindt het volgens mij nog wel best, hahaha! Bij Lavendel schiet het nu ook op, haar uier begint zich ook goed te vullen nu en ze heeft toch ook al aardig losse banden. Ojee, straks gaan ze gelijk...
denk dat ik hiba maar vannacht even apart ga zetten in de paardrijbak..en dan 1 van de andere shetjes erbij..
want mocht ze bevallen vannacht dan kan ze dat anders alleen in de modder doen of op de stenen daar waar ze nu staat met nog 5 andere paardjes er om heen... mmm nie zo veilig idee... en ze heeft wel een eigen stal en weitje maar dat ligt niet in het zicht...
Hiboune: ja lijkt me wel verstandig haar apart te zetten. Was ze vorig jaar eigenlijk ook zo vroeg, ik dacht het niet (maar goed ik weet niet of ik dat goed onthouden heb )
Frenia wat lief die geitjes!!! Raya gefeliciteerd met de mijlpaal Amandake,Hiboune en Mausje spannend bij jullie Taber lekker buikje hoor Tamoreliefje gefeliciteerd met je merrieveulen Stoere ook al zo'n lekkere buik Silly-silas gefeliciteerd met je hengstenveulen Unaira gefeliciteerd met je hengstenveulen,mooie bles heeft hij Pletje gefeliciteerd met je hengstenveulen Zo hoop dat ik niemand ben vergeten anders sorry,maar jullie gaan ook zo hard
jennyk vorig jaar was ze netjes op 340 dagen bevallen dat was haar eerste veulen.. net even bij haar geweest uier nog iets voller als vanmorgen..en drupt doorzichtig spul.. ze stond apart van de rest in een hoekje en ging daarna ff uitgebreid haar kont staan schuren..raar ze wildde ook geen hooi meer..ik hou haar nu vanuit t raam in de gaten en ga rond half 11 11 uur nog een keer naar buiten vertrouw k het niet dan zet ik haar voor vanacht even apart...