Dana01 schreef:is dat die merrie die nu staat te drinken? (of eten )

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dana01 schreef:is dat die merrie die nu staat te drinken? (of eten )
Faniek schreef:MarijeR schreef:Faniek, ben je al met de cams bezig?
Nog niet.. ik wilde het doen in de kerstvakantie, maar mijn vader had geen tijd.
Ze gaan vanaf volgende week 's nachts op stal dus dan wil ik het in orde maken dan moet Misty nog iets langer dan 2 maand.
Maar een vraagje heb jij ervaring met wefoal.com ? Die lijkt veel goedkoper dan marestare.
crazy_funky schreef:wel irri dat geluid bij solano.. kan niet eens normaal muziek luisteren,.. kan het geluid ook uit?
MarijeR schreef:Je hebt een camera, kabel of draadloos naar de pc.
Ik gebruik dazzle 80 usb aansluitingen om de beelden op de pc te zetten.
Daarna gebruik je de software die je van marestare krijgt en that's it
Op de pc heb je uiteraard een internetverbinding nodig die 24/7 online is, dus iets van kabel of adsl. Hoeft niet een super verbinding te zijn hoor, je hoeft de beelden maar 1x te uploaden naar hun live server en de mensen die kijken, kijken dus via die live server en niet via jouw pc.
Ik heb de cams op een zeer antieke pc lopen, het enige wat ie moeten kunnen is windows xp of win2000.
MarijeR schreef:Ja ik heb wel ervaring met wefoal, 1 ding kennen ze daar iig niet: service![]()
![]()
En of ze goedkoper zijn? Denk het niet eigenlijk...
Hij heeft meerdere soorten hosting van de cams, beginnend vanaf $15 per maand.
De $20 per jaar is met maar 5 kijkers tegelijk dus dat kan je dan net zo goed ergens gratis hosten.
Bij marestare heb je geen setupkosten. Maandelijks $20 en dan betaal je ook echt alleen de maanden dat hij aan is. En dan maakt het niet uit of je 5, 50 of 1000 mensen tegelijk hebt die kijken.
Bij een cam die het hele jaar aan is kost het maar $12,50 per maand en de 2e cam is halve prijs.
Geen verschillen in hosting, iedereen betaald hetzelfde en krijgt hetzelfde.
Maar het gebrek aan service van Ric (wefoal) was voor mij al een reden om daar geen cams te hebben...
EmDee schreef:Je kunt toch de automatische updates uitzetten
Faniek schreef:MarijeR schreef:Ja ik heb wel ervaring met wefoal, 1 ding kennen ze daar iig niet: service![]()
![]()
En of ze goedkoper zijn? Denk het niet eigenlijk...
Hij heeft meerdere soorten hosting van de cams, beginnend vanaf $15 per maand.
De $20 per jaar is met maar 5 kijkers tegelijk dus dat kan je dan net zo goed ergens gratis hosten.
Bij marestare heb je geen setupkosten. Maandelijks $20 en dan betaal je ook echt alleen de maanden dat hij aan is. En dan maakt het niet uit of je 5, 50 of 1000 mensen tegelijk hebt die kijken.
Bij een cam die het hele jaar aan is kost het maar $12,50 per maand en de 2e cam is halve prijs.
Geen verschillen in hosting, iedereen betaald hetzelfde en krijgt hetzelfde.
Maar het gebrek aan service van Ric (wefoal) was voor mij al een reden om daar geen cams te hebben...
Ok dank jeDan word het waarschijnlijk toch maar marestare
Zal er binnenkort mee aan de slag gaan ik denk dat ik die eene demo bestel... mijn vader heeft nu eerst wat gekocht gaan we proberen wil het niet dan die demo lijkt me mooie camera.
MarijeR schreef:Je hebt een camera, kabel of draadloos naar de pc.
Ik gebruik dazzle 80 usb aansluitingen om de beelden op de pc te zetten.
Daarna gebruik je de software die je van marestare krijgt en that's it
Op de pc heb je uiteraard een internetverbinding nodig die 24/7 online is, dus iets van kabel of adsl. Hoeft niet een super verbinding te zijn hoor, je hoeft de beelden maar 1x te uploaden naar hun live server en de mensen die kijken, kijken dus via die live server en niet via jouw pc.
Ik heb de cams op een zeer antieke pc lopen, het enige wat ie moeten kunnen is windows xp of win2000.