Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar jij moet het natuurlijk zelf kiezen 
, die krijgt echt het minste. mijn haf was nóg soberder. Die kéék nog maar naar het gras en verdikte tot een rond tonnetje.
zij volstaat wél met weinig ruwvoer en in de zomer (en niet zogend) met weinig van alles. Nu eet ze ook maximaal één plakje hooi/voordroog per dag, als ik meer geef, strooit ze er gewoon haar stal ee 
het is een veel verspreid misverstand over tinkers. Hier hoor ik altijd maar dat het van die rustige kinderpony's zouden zijn: écht niet 

Nicole288 schreef:Arabianranch:Wat een mooie foto's, dat zijn een stel knappe paarden bij elkaar zeg!

Mijn paard is trouwens gedekt door de papa van Ricardo, die het paardje van Jenny heeft gedekt!
(voor de mensen die dat nog niet weten
)
Dus jouw veulen is een oom van dat van jenny (hm, volg ik het nog?
)
Volgende week ga ik proberen buikfoto's te maken van Upona en Palona. Die zitten dan op ongeveer 180 en 160 dagen. 

Jullie eigengefokte hengst is ook super zeg
Of ligt het aan het foto moment? Macy is ook al wel weer een heel eind op weg trouwens. Nog even en je mag weer gaan waken 
Ziet er goed uit hoor!
Vind het erg jammer. Ik wist wel dat ie weg zou gaan, maar niet dat het zo snel zou gaan!! Heb niet eens afscheid van hem kunnen nemen!! Dus als jullie ooit nog iets van Collin horen, fjordenveulen 2006, PB dan even o.i.d.
) van mijn veulen. Grappig hè! Romatico is dan ook de jongste niet meer, zou zo niet kunnen zeggen hoe oud ie is maar dat weet Juultjuh misschien wel
.