OK Marlijntjuh, ik vond d'r al zo ver qua buik...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marlijntjuh schreef:@ Mac, ze heeft zwarte oren, een zwarte vlek om 1 oog (heeft 2 blauwe ogen) en een paar zwarte plekken op 1 flank.
vrijalover schreef:Mac: Krijgen we binnenkort weer eens foto's van Lee?
kweenie schreef:Ze is 4 juli uitgerekend.
andrea37 schreef:hoi ik stel me even voor. ik ben andrea ben in bezit van een welsh k en welsh a ik ben al van af april bezig geweest om mijn k drachtig te krijgen ze heeft last van heimwee gehad. ik had het veulen gebeuren al opgegeven tot dat we op kootwijk moesten rijden voor best gaand ze was zo hengstig ik heb jan boeve gebeld en ben gelijk daar heen gegaan en ja hoor 19 dagen later dat ze drachtig was eindelijk. ik merkte het al aan haar ze heeft al vaker veulens gehad ze wilde al niet de trailer in doet heel voorzichtig in het land normaal scheurt ze de wei in nu niet meer rustig in stap. 20 juli komt ong het veulen
Sammie schreef:kweenie schreef:Ze is 4 juli uitgerekend.
Dat is op mijn verjaardag![]()
(Stiekem hoop ik dat die van natuurlijk op 4 juli bevalt. Het ligt wel binnen de norm, maar goed ga dat maar eens aan je paard uit leggen.
Loolapelooza schreef:Ik zag trouwens vanochtend dat Roos 2 dikke bulten onder haar buik had, je zag ze van opzij. Nou weet ik wel dat dat waarschijnlijk gewoon oedeem is en heel normaal bij drachtige merries, maar is het niet wat vroeg om dat al op 74 dagen te hebben? Het is overigens best hard als je erop drukt (je kan ze niet indrukken) maar ik heb niet de indruk dat ze pijn doen.