Wel heb ik inmiddels lijnzaadolie (altijd goed) en een of ander multivitamine aangeschaft. En las laatste een stressupplement want nu ze weg is van die dekkende ruin is ze wat verlatingsangstig geworden. En het is koud en niet leuk en vast niet gelukt
Zouden oesters helpen?
Of andere afrodisiaca?Over bloedei had ik ook niet gehoord, dus ik blijf lezen & leren.
beetje druk zo voor de vakantie met een eigen bedrijf.
ik heb geen ervaring met geslachtsbepaling, ik vind de spanning wel leuk om dat pas met de geboorte te weten wat het is.
en respect voor je lange post! 
ze heeft voort een beetje schrik van de opvoelbox, de vloer was nat (rubber) en ze rende achteruit der uit, en ze gleed uit, met der hoefijzers of het gladde rubber… ze lijkt niks te hebben, en stond 2 tellen erna ook weer gewoon te eten, maar maak mij dan wel direct druk over het vruchtje wat nu groeiende is… die zit natuurlijk goed verpakt in die buik, maar toch.. het houdt mij wel bezig, dierenarts was er nog bij toen dat gebeurde, en heeft verder niks gezegd oid. Het hartslagje was bekeken voor haar val, pffff merk wel dat dit hele fokkerij gebeuren mij stress bezorgd