hey succes met waken vannacht! ik ga naar mn mandje!
KahluaB
Geplaatst: 25-02-09 22:57
Hallo allemaal , ik kom hier op het laatste moment mijn merrie voorstellen ,Lorain~Keur/Sort Dr (Goodtimes xSultan X Excurs) Ik heb haar vorig jaar eind oktober drachtig van Metall gekocht met als mededeling dat uitgerekend was op 28 Maart ;krijg ik vorige week het dekbewijs ,blijkt dat ze op 9 maart al is uitgerekend!! Spannend dus !!
Vandaag hebben we de camera opgehangen en heb ik Lorain een "opknapbeurt'' gegeven ;dat moest natuurlijk vastgelegd worden... Ze heeft het trouwens helemaal gehad ,vreet nauwelijks brokken en staat maar te dromen..
Lorain als 5 jarig bij de Pavo Cup
Laatst bijgewerkt door KahluaB op 25-02-09 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat een buikje in vergelijking met de pavocup foto, welkom.
peach2001
Geplaatst: 25-02-09 23:10
1 hele lege helft, 1 iets minder lege helft, niets bijzonders nog.. nu maar gauw lekker mijn bedje in, want om 3.45 gaat de wekker weer, dan moet ik weer koetjes melken...
Askim
Geplaatst: 25-02-09 23:22
suffie schreef:
Het veulen kan tijdens het draaien/bewegen ergens tegenaan duwen wat ongemakken geeft. Een paard gaat dan al snel slaan met de staart of trekt de benen op.
Dat klopt dat deed ze van de week met borstelen toen deed ze haar voorbeen naar haar buik toe.
Zo net even gekeken vandaag niet geschuurd.
PercyLeen
Geplaatst: 26-02-09 00:03
Spannend Vanessa! Hier nog weinig veranderd, net ook nog even op stal geweest..ze stond gewoon rustig te eten en ook nog geen hars of andere tekenen
abbysumo
Geplaatst: 26-02-09 00:07
@ amaze,wat een prachtige merrie!!Mooi buikie ook echt een puntje,succes!
Hier ook alles rustig ,wel merrie's die liggen te kreunen in de stal , arme meiden...nog even
MarijeR
Geplaatst: 26-02-09 01:00
Hier ook eentje die uhm... nogal ongemakkelijk is. Maar dat is onze drama queen en ze heeft al snel ergens last van Uier leek ietsjes voller maar nog lang niet zo dat ik er voor wakker blijf...
Geplaatst: 26-02-09 10:28
marrlinde schreef:
woew, gaat hard! al aan het waken??
Nog niet aan het waken. Uier is nog niet zo bijzonder. en 11 uur ga ik er voor het laatst langs en 7 uur s'ochtends weer. Zodra uier wat meer gaat doe dan wel direct waken.
Geplaatst: 26-02-09 10:48
marrlinde schreef:
spannend hoor
Zeg ik net tegen je dat er allemaal nog niet zoveel gebeurt. krijg ik net een telefoontje van mn moeder dat ze bevallen is van een hengstje donkerbruin met een kolletje Grr. zit ik op mn werk en in spanning afwachten tot vanavond.