Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze heeft alles geprobeerd, tussen Firenz haar voorbenen, haar benen zelf, haar buik, en zelfs haar neus
 Ze heeft alles geprobeerd, tussen Firenz haar voorbenen, haar benen zelf, haar buik, en zelfs haar neus  Ondertussen gaat het al een stuk beter, het is nog wel steeds zoeken, maar dat duurt al steeds minder lang.
 Ondertussen gaat het al een stuk beter, het is nog wel steeds zoeken, maar dat duurt al steeds minder lang. . Na precies een half uur was het er eindelijk af, daarna werd de kramperigheid ook langzaam minder. En ondertussen is het helemaal over.
 . Na precies een half uur was het er eindelijk af, daarna werd de kramperigheid ook langzaam minder. En ondertussen is het helemaal over. Nu, 2 uur oud, bokt, steigert en huppelt ze al door de stal. Daar gaan Firenza en wij onze handen vol aan krijgen!
 Nu, 2 uur oud, bokt, steigert en huppelt ze al door de stal. Daar gaan Firenza en wij onze handen vol aan krijgen! 

fijne dag allemaal!
 fijne dag allemaal!                                                         

uletje schreef:Wat een lief kind heb je toch PVD!! hahah echt heel schattig en zo wijs!!
Dank je wel! Ik ken er indd weinig die al zo wijs zijn op die leeftijd. Helaas is dat alleen niet gekomen door allemaal leuke dingen.............
Hier nog een fototje
Nou heb ik een vraagje... Ik vind alle veulens knap/schattig/de allerliefste!! Maar nou zou ik graag willen weten wat de mindere en de positieve kanten aant veulen zijn. Ik vind zelf dat ze misschien iets kort in de hals is, zou langer mogen. Maar zouden jullie wat over de bouw van het veulen kunnen zeggen? (wil graag leren) En schroom niet om kritiek te geven daar heb ik later alleen maar profeit van!

Gefeliciteerd allemaal!!
 Gefeliciteerd allemaal!! 
 Gezellig als je af en toe langs komt! Als je je moeder achter de pc weg krijgt dan
 Gezellig als je af en toe langs komt! Als je je moeder achter de pc weg krijgt dan  

Denk namelijk niet dat het deze week al komt.... En zowel, dan kan ik alsnog direct vrij nemen.
 Denk namelijk niet dat het deze week al komt.... En zowel, dan kan ik alsnog direct vrij nemen.