Die 1% kans dat het veulen er vandaag niet zou zijn... ik verwachtte het al.. MAAR HET IS NIET GEBEURD!
Vanmorgen om 6 uur 's morgens is Fraya geboren, het is een prachtige niet bonte merrie veulen.
Ik was net een uur te laat, toen ik aan kwam stond en een ontsettend schattig hummeltje in de wei
Het eerste wat ik zag was dat ze goed aan het drinken was en ook dat het een heel groot veulen was!. Mamma hinnikte vrolijk toen ik aan kwam lopen en ik heb stiekem een traantje laten lopen, was een beetje ontroerd
Fraya gaat goed, mamma liet ons eerst wel bij haar en ze was ontsettend nieuwschierig, ging ons omstebeurt af om ons even in het gezicht te snuffelen. Daarna werd mams iets beschermend en begon ze naar ons happen, we hebben haar voor vandaag maar een beetje met rust gelaten.
Er stonden meteen allemaal voorbijgangers stil om haar te bewonderen en vragen te stellen.
Ben zelf tussen door even lekker gaan rijden met een vriendin want ik was zelf bekaf en had geen zin om steeds mensen dingen uit te moeten leggen. Ben vanacht minstens 4 keer wakker geworden met de schrik dat ik me verslapen had en dat het veulen er mischien wel niet zou zijn enzo.
Mischien zie je wel dat ze niet helemaal goed op haar benen staat maar dat trekt binnen nu en 5 dagen bij, het vorige veulen had precies hetzelfde en is goed gekomen.
Ik had de baas gebeld en die was ern 20 minuten na mij.
Ik was de eerste die haar heeft gezien en geaaid en ook degene die haar naam heeft verzonnen dus ik ben super trots
Hier wat foto's voor het beeld