Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

olang ik de moeder haar gedragingen ken en weet dat ze zonder problemen bevalt , doen ze het bij ons ook lekker in de weide...als ik twijfel gaan ze de stal in met camerabewaking.
olang ik de moeder haar gedragingen ken en weet dat ze zonder problemen bevalt , doen ze het bij ons ook lekker in de weide...als ik twijfel gaan ze de stal in met camerabewaking. 
  ij word wel lekker verwend hoor...ontbijt op bed
ij word wel lekker verwend hoor...ontbijt op bed   

Ik droomde dat één van de fokmerries een veulen kreeg, alles was goed, maar veulen ging dood. Toen werd dat op de buitendeur geschreven dat het veulen dood was. Later deden ze de merrie én het dode veulen naar buiten, veulen werd gewoon in het land gelegd. Toen stondtie op en begon gewoon weer te spelen.
 Ik droomde dat één van de fokmerries een veulen kreeg, alles was goed, maar veulen ging dood. Toen werd dat op de buitendeur geschreven dat het veulen dood was. Later deden ze de merrie én het dode veulen naar buiten, veulen werd gewoon in het land gelegd. Toen stondtie op en begon gewoon weer te spelen. 

Vanmorgen om 6 uur 's morgens is Fraya geboren, het is een prachtige niet bonte merrie veulen.
  Vanmorgen om 6 uur 's morgens is Fraya geboren, het is een prachtige niet bonte merrie veulen. 

.... met als gevolg dat cuba weer snel opstond en er achteraan ging omdat ze vond dat chennai te dicht bij een andere merrie met veulen kwam
 .... met als gevolg dat cuba weer snel opstond en er achteraan ging omdat ze vond dat chennai te dicht bij een andere merrie met veulen kwam  ... verder groeit ze echt als kool alleen heeft ze ineens op haar spronggewrichtje een ligplek? erg vaag ineens...
 ... verder groeit ze echt als kool alleen heeft ze ineens op haar spronggewrichtje een ligplek? erg vaag ineens...
 Ben ook super trots
 Ben ook super trots