gefeliciteerd hoor, en WEER een MERRIE geboren.......
ze is heel mooi heeft bijna dezelfde aftekeningen als haar moeder.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het ene moment staat ze met Vio te kroelen en het andere moment valt ze Nic aan
Om gek van te worden...
! 

.
jammer dat ze geen sokken heeft
anders was het helemaal mijn type
das echt balen
hopelijk gaat alles goed...

(denk ik niet hoor
)
ze heeft nog 3 dagen te gaan nu en gisterenavond mocht ik niet aan dr uiers komen, alleen met veel overredingskracht (lees snoepjes) lukte het, vriendlief kreeg bij zijn poging meteen een trap
ze heeft dit voorjaar nog geen spriet gras tussen haar tanden gekregen (lopen nog steeds op modderige winterwei, zomerwei mag ze pas op mét veulen) dus ik dacht: als ik nu eens wat met haar ga wandelen (lees 2 akkers verder ga staan) dan kan ze daar aan de hand een halfuurtje grazen...is vast niet slecht voor het lentegevoel en de melkproductie

Wat een joekel is ze trouwens. Ben erg benieuwd naar de droogfoto's.
En veel succes vandaag met de verhuizing. Ik hoop dat Lisje zich een beetje relaxt houdt

)
?
en das écht)
was rond 9u op...en anders laat moeders de paarden gerust tot half11 binnen als ik nog lig te maffen, want ze vindt dat het mijn werk is 
valt me nu pas op

!
?? 
Wat een plaatje!! Ik vind, voor zover je het nu goed kan zien echt wel veel van papa en van mama weghebben!! Een goed gelukte kruising hoor 
Jeetje, wat een puntbuik heeft ze al!
Kan je in de wei geen foto's maken?!
Mac schreef:Hihi Yoline, je hebt een Patatje Oorlog op stal!
Die ga ik onthouden
Ze is mooi hoor, mooi getekend met een zwarte stip op haar hoofd! Eindelijk zeg, duurde even, maar dan heb je ook wat!
Hihihi, en hopelijk een hoop andere veulentjes ook!
. Ze is echt dik he! Oef..elke dag als ik kijk lijkt ze wéér dikker geworden!