Rot dat ze weer wat verhoging heeft Setteli.. Het zit jullie niet mee
Tinnie ook hier gefeliciteerd. Ze is echt prachtig en wat leuk dat het een blijvertje is. Ik heb het helaas gemist maar het ging zo te lezen ook wel erg snel
Dat ziet er goed uit Ceasar. Hopelijk blijft het goed gaan en vindt ze haar plekje.
Yes Suffie!! Wat fijn dat je een nieuw maatje hebt gevonden. Ze is mooi!
Chantalll dat is op de 2e foto toch al wel een behoorlijke pens
. Namen lijken teveel op elkaar, is idd verwarrend
.
, dan moet ik die ook eens opzoeken
, enkel paarden die creme dragen of afstammen van twee creme ouders (ook als ze dan geen creme dragen)mogen opgenomen worden of vosse merrie's maar zitten nog een aantal voorwaarden aan vast. Vorig jaar op keuring was er ook een quarter hengst aanwezig, die was classic cream champagne.
Oke nog niet snel genoeg..... maar ik heb het de afgelopen tijd best druk gehad dus dan gaat de tijd echt sneller ! Verder is er nog geen uier ontwikkeling of iets, wel is Halla nog steeds zo rond als een skippybal maar ze lijkt niet echt dikker geworden de afgelopen 2 maanden. Als je vanaf de zijkant kijkt vind ik haar nog altijd vrij normaal, je ziet wel een klein buikje maar niet echt dat je denkt WOW wat een pens.
Toen las ik alles bij en reageerde ook heel regelmatig op bijna iedereen, dit jaar kom ik nog niet eens toe aan bijlezen
.