Kleine lieve meid, nouja zo klein is ze niet meer meid op de fotos is een vriendin, kyr achtervolgde me alleen maar dus ze moest der ef tegen houden ze begroette me uiteraard weer met luid gehinnik, de schat ze is lekker uit verhouding haha
Sjolvir
Geplaatst: 06-01-12 23:14
Wat een gedoe, met Dev, Neonlight. Zonde.
Horssi, al een plekje voor Kyra?
Anike, dat is wel luxe zo dicht bij, vroeg me dat van dat uitstekende stuk ook af, of vriendjes daar niet aan gingen sjorren Maar nee dus.
Erg jammer, maar voor mij ook wel een stuk rustiger zo. Dat dekken is wel een heel gedoe als je hem niet bij huis hebt staan. En het scheelt een hoop kosten, want denk maar niet dat dat ponydekgeld rendabel is. Overigens mag hij nog wel dekken voor het stamboek, ik kan nog gewoon DIO's krijgen omdat hij wel veterinair goedgekeurd is, alleen die nakomelingen komen dan niet voor goedkeuring in het stamboek in aanmerking.
CL, Dev is L2 nu, moet de laatste puntjes (1 of 2) nog hebben voor het M1. Heeft een tijd stilgestaan, hij had kloofjes in de mond op de plaats van het bit. Bitloos is wel geprobeerd, maar Dev zou Dev niet zijn als ie niet de luie hengst dan uithangt, lekker erop hangen en nageeflijk doen we dan niet aan. Helaas vielen er ook een boel wedstrijden net in die periode, en aangezien Urielle er meerdere uitbrengt op wedstrijden maar er maar eentje mee kan nemen en een fikse reistijd heeft vanuit Belgie, schiet het nu even niet op, de inschrijvingen nu zijn weer net met die andere paarden. Geloof dat de eerste wedstrijd over 2 weken gepland is.
Neon, ik had gepb't met Urielle, Toobs zelfde probleem gehad, bij hem zat het hem in het materiaal. Rij nu met identiek bit als vroeger, maar ander materiaal.
Dekhengsten wordt je inderdaad in de meeste gevallen niet rijk van. Kosten wel bergen tijd, met beschikbaar zijn als de merrie's goed hengstig zijn en dat is altijd als het net niet uitkomt. Is natuurlijk wel weer leuk dat er dan allemaal nakomelingen van je eigen paard zijn.
ik val nog eens binnen hier ook al lees ik wel regelmatig mee.. Adana is vandaag officieel 1 jaar geworden en ben uiteraard even gaan loeren bij haar vandaag.. Had best medelijden met haar en wilde haar het liefste opladen en mee nemen maja hier wat foto's van haar hoe vinden jullie dat ze uitziet?
ik vond het vooral sneu dat ze op zo een nat land staan maja het is overal zo erg op dit moment ze hebben gelukkig wel een droge schuilstal Vinden jullie haar schraal uitzien? of juist niet.. ze is natuurlijk vollop in de groei
Ik vind haar er goed uitzien. Op de foto niet schraal maar kan in het echt wat vertekenen. Tja hier staat ook alles op nat land, is niet anders met dit weer.
Adana ziet er prachtig uit! Wat een paard is dat al zeg en wat een prachtige volle bos manen! Het is overal nat, die van mij staan overdag ook in de modder en ze staan gewoon te drammen om naar buiten te gaan, ik geloof echt niet dat ze daar last van hebben.
Cubalibre Staat jou lieverd nie op de zelfde plaats als dit veulen [KS-ITP] Gidian (v. Apache) gaat op reis Ik zag het topic en moest meteen aan die van jou denken!!
Onley, ziet er zo op het oog goed uit hoor, jouw knappe jaarling! Geen idee of ze schraal is, weet niet hoeveel haar erop zit, moet je er in kunnen porren met vingertje en dat gaat niet op bokt.
Tja, het landje, dat is nat, denk netzoals bij de meeste mensen. En als ze droge schuilstal hebben, kunnen ze binnen staan, als ze dat zouden willen.
Guusje is al groot en knap. En wat een stoer paardje is Adana al. Ze ziet er goed uit.
Cynthia: Kyrtje groot? Vind er een ukkie hihi.
Sjolvir
Geplaatst: 09-01-12 20:28
Geen Hepsi.. Maar Sjolvir. Stalgenootje wou ook meedoen aan mac rider cup, maar haar rij PONY was 1.53, echter ze mag wel op mijn fjorden PAARD van 1.47.
Dus Sjollie gisteren even naar de bak meegenomen. En stalgenoot erop (is de eerste keer dat die erop zit en komende zaterdag de 2e x, gaat ze meteen meedoen, vind dat wel lef hebben.)
Dus na lange lange lange lange tijd (gokje 2 1/2 jaar) moest Sjol serieus doen alsof ze dressuur pony was. (al nam ze stalgenoot wel beetje in de maling, maar stalgenoot kende ook niet alle hulpen, hoeft ook niet ze gaan L rijden. )
Ik mocht wel met 2 paarden starten, maar vond het niet eerlijk Sjol zonder training in het Z te gooien. Terwijl ik weet dat ze de oefeningen als je ze vraagt gewoon doet, alleen mist ze uiteraard de kracht en bespiering ervoor, na zo'n lange tijd, dus zou niet eerlijk zijn.
Sjolvir
Geplaatst: 09-01-12 21:54
Roep ik net dat ik geen Hepsi's heb, krijg ik Hepsi''s!!!
Knuffel en therapie paarden. Hepsi en consorten staan vlak bij een zorgboerderij, van daar gaan ze regelmatig (met toestemming) fjordjes aaien.
Dus de Hepsi vandaag.. in de verte...
He, ze komen dichterbij!
Hepsi heeft haar eigen favouriete deelnemer, haar vriendin Hjala heeft andere deelnemer als vriendin.
Tja, ehhh, de een zorgt voor afleiding dmv kusjes en de ander hangt dan in je jas..
Een shetlander, die was toch wel heel interessant.... Hoewel Hepsi thuis wel eens een zwarte heeft gezien. Hepsi heel makkelijk herkenbaar, de enigste met haar hoofd naar beneden
Wat ben ik toch een geluks vogel! Al 2 x in 2012 foto's gehad!
Kyra, Adana, Guusje en Hepsi, allemaal jaarlingen, de een groot de ander klein, maar allemaal toch zoals ze zijn moeten. Leuk hoor, zo'n ontwikkeling te zien in die veulens.
Mooie foto's van een werkende Sjol, een lieve Hepsi en een knappe bobobeebje
Deze foto is gemaakt door een bokker die het afgelopen weekend naar haar beebje is gaan kijken en laat mijn mannetje nu ook weer even op de gevoelige plaat vastgelegd zijn:
Verder lijken Dazzle en zijn ene halfbroertje zoveel uit elkaar dat de bokker ook niet zeker wist wie nou wie was.....
Bobobeebje ook stuk gegroeid zeg, zijn kleurtje blijft bijzonder. Leuk koppeltje ook waar hij bij staat.
Dazzle, tja hoe moet je die nou herkennen met al die modder erop! Lekker dinkie.
Paint_Lover
Geplaatst: 10-01-12 21:04
deze kreeg ik ook noig net doorgestuurd met de woorden: Ik weet niet 100% zeker of dit hem is Tja, dan is het maar goed ook dat ik mn eigen mannetje wel herken want anders zou het wel erg zijn....
Hij is heel happy, heeft een hooibuik, is de kleinste van het stel maar staat wel zijn mannetje dus ik ben tevreden.