Kitzbi

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kitzbi schreef:Ik heb net even k*t nieuws gekregen..
Ik heb net gehoort dat de tante van mijn dochters hun ongeboren kindje zijn verloren ze moest nog 4 weken.. Mijn dochters zijn zo verdrietig... Wat voel ik me kl*te zeg echt dit gun je niemand....
inowa schreef:@ kitzbi wat rot zeg...je schrikt je inderdaad rot als je hoort dat er te vroeg wat aan komt...maar 4 weken te vroeg,dat is dan nog niet eens zo extreem.
weten ze ook waar het aan lag?
@AZ; die cowboy magic heb je daar veel van? en hoeveel vraag je er eigenlijk voor?
even uit nieuwschierigheid want vind het namelijk erg duur overal maar wil het zo graag voor pepper der staart.
eerst maar een fatsoenlijk betaalde baan zien te vinden..en dan WEER alle financieen op een rij zetten en zorgen dat ik weer op de rails kom want dit gaat niet zo goed hier..
Nicole288 schreef:zitake heeft een stal, maar weet nog niet hoe hij er uit gaat zien
nudine is niet lekker, dat ze geen hooi lust? Is er mss iets mis met het hooi, dat kan ook nog?
Ah, wat sneu van het geitje, wel een goede daad AZ
Xpino beterschap
kitzbi, jee, wat een naar berichtHet wordt vrijdag pas gehaald, dus nu heeft ze een dood kindje in haar buik? Wat enorm moeilijk
annastasia schreef:Leuk stalletje Zitake!
Inderdaad niet heel erg groot, maar als ze er maar kunnen staan/liggen, toch?
Komt er tot aan de ''tegelband'' gras/zand?