Uferlia was vandaag erg onrustig (334) dgn toen ik vanmiddag op stal kwam had ze zelfs hars aan dr tepels hangen.. Uhh Jeanine: ik heb jou geloof ik wel een 25-2 zien schrijven???? ik ga vanavond om 11 uur nog even op stal kijken en anders slaap ik toch nog een nachtje thuis.
Iedereen met de ervaring in dit topic.. Bedankt he ik kan veel van jullie leren!
Tis ook nog de bedoeling dat mevrouw van de zomer door kan als keurings pony. En na de zomer als sportpony .
Twinklebel
Geplaatst: 25-02-09 21:30
vanessakusje schreef:
Twinklebel,, tsja ik heb helemaal geen ervaring.. hoelang duurt t nog als ze hars druppels heeft.. kan nog wel n paard dagen duren toch?
Ik heb ook geen ervaring hoor, maar heb altijd begrepen dat als ze harsen en onrustig zijn het best wel eens snel kan komen. En ik slaap liever een paar nachten te veel op stal dan het te missen (wat natuurlijk alsnog kan gebeuren).
marrlinde
Geplaatst: 25-02-09 21:31
Dennis schreef:
Tis ook nog de bedoeling dat mevrouw van de zomer door kan als keurings pony. En na de zomer als sportpony .
je hebt van die mooie extensions of hoe je dat ook schrijf voor in de staart van je paard
Nicole288
Geplaatst: 25-02-09 21:34
vanessakusje schreef:
Twinklebel,, tsja ik heb helemaal geen ervaring.. hoelang duurt t nog als ze hars druppels heeft.. kan nog wel n paar dagen duren toch?
Dat kan, maar je kunt ook morgen een veulen hebben. Ik zou ook waken vanaf nu
Heb por nog niet zien schuren gelukkig. Liggen julie merries al veel eigenlijk? Die van mij ligt nog zo goed als niet nl. Begreep dat de meeste toch wat meer gaan liggen de laatste maanden?
Gefeliciteerd met de lammetjes! Hopen dat ze het redden! Vanessa; spannend, wordt weinig slapen vannacht
haha ja, het schiet al op we hebben de langste tijd er op zitten dus die 49 dagen zijn zo voorbij
abbysumo
Geplaatst: 25-02-09 22:26
Die van mij schuurt gelukkig nog niet en legt ook niet meer dan anders(nog 7 weken te gaan). Heb wel het idee dat ze veel meer plast!!!!Hebben jullie die ervaring ook?
Het veulen kan tijdens het draaien/bewegen ergens tegenaan duwen wat ongemakken geeft. Een paard gaat dan al snel slaan met de staart of trekt de benen op.