Ik ook, want ik heb wellicht dit weekend geen internet. Morgen moet ik mijn laptop afgeven, dan gaan ze er naar kijken. Ding heeft al een paar weken kuren namelijk.
Jenny, komt misschien omdat je er nu minder mee bezig bent of niet??? Je weet al een beetje wat je kan verwachten.. en je had eerst Roc nog die al je aandacht vroeg. En nu is hij weg.. en ga je je waarschijnlijk meer op Sjant (en Creamer) richten! Heb je nog wat gehoord over Rocky?? Ben benieuwd hoe het met hem is! En hoe gaat het met de kids en rijden op Creamer?
hallo lieve medebokkers ik meld me ook weer eventjes, na een hele drukke periode gehad te hebbenis er weer heel veel gebeurd onder andere dat ik een eigen huisje gekregen heb, nu druk bezig met de verhuizing, daar binnenkort meer over nu had ik eigenlijks eventjes een vraagje, wat is het ultieme dagje uit in duitsland? wel een romantisch uitje... hahaha ben op de liefdestoer whahah
Melanie: He bah, arme lisa, hoop dat ze snel weer opknapt!
Neon: Daar zou ik ook de zenuwen van krijgen, voor het zelfde geld gebeurt er iets en dan voelt het toch alsof het jouw schuld is, maar wat doe je er aan als jij daar met je handen vol paard staat. Lastig als niet iedereen op 1 lijn zit (en dat is in dit geval nog zacht uigedrukt )
Cuba: Poeh, da’s ook dubbel idd, bij deze toch op beide punten gefeliciteerd, met de nieuwe baan (goed joh!) en met het vinden van een goed huis voor je paard, we gaan er van uit dat hij er fans krijgt en het goed naar zijn zin zal hebben
Jullie willen nu wel dat het topic hard gaat, maar is Maseike eigenlijk al wel bezig met een nieuw topic? Anders zitten we straks nog zonder
Daar heb je een punt Nicole, maar volgens mij was Heidie wel al heel druk geweest met het nieuwe topic begreep ik. We moeten het natuurlijk wel zeker weten anders zitten we zonder en dat kan natuurlijk niet he
ga zo even mn profiel vernieuwen en zal er daar nog enkele foto's bijplaatsen van mn meissie..... Momenteel is dat echt mn alles (althans mn hoop ligt bij haar kwa wedstrijden gaan rijden etc in de toekomst)
Ja ik heb er zin in. Had een afspraak op 23 november, maar heb hem een weekje later gezet. Kon met mijn vosje nog op les de 23e en vond ik toch wel belangrijk, maar de 30e komt ze foto's maken