Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarijeR schreef:Probeer eens een fietspomp Faniek
Hopelijk wordt het uier de komende tijd nog wat voller, zoals de speentjes nu nog naar binnen wijzen, kan een veulen er niet bij
Sjoert schreef:Marije, hoe is t met Samson?? Al iets van gehoord?
TheSam schreef:Nou Aniek.. er zit wel verschil in 's ochtends en 's avonds!
MarijeR schreef:Sjoert schreef:Marije, hoe is t met Samson?? Al iets van gehoord?
Hij schijnt zich redelijk te gedragen. Alleen had hij wat moeite met het op stal staan maar na 2 dagen gaf hij het op...
Longeren schijnt hij al heel goed te doen.
Hopelijk kunnen ze er aan het eind van de week of de week daarop voor het eerst op stappen.
TheSam schreef:@ Fenneke: kan Ben ook iets brouwen tegen prut ogen?
Faniek schreef:TheSam schreef:Nou Aniek.. er zit wel verschil in 's ochtends en 's avonds!
Ja dat de eene kant minder is geworden he
FennekeR schreef:TheSam schreef:@ Fenneke: kan Ben ook iets brouwen tegen prut ogen?
Uitwassen met gekookt water, niet één keer maar meerdere malen op een dag.
Sjoert schreef:MarijeR schreef:Hij schijnt zich redelijk te gedragen. Alleen had hij wat moeite met het op stal staan maar na 2 dagen gaf hij het op...
Longeren schijnt hij al heel goed te doen.
Hopelijk kunnen ze er aan het eind van de week of de week daarop voor het eerst op stappen.
Ik ben heel benieuwd. Als ik hem zo zie op foto's lijkt hij heel rustig en braaf. Maar juist dan krijg ik het idee dat ze erg fel zijn
TheSam schreef:Ik blijf maar aan Bea en Anita denken.. zouden we nu nog updates krijgen? Ik ga er maar uit van niet (heel misschien via Bev?).
Het blijft triest
TheSam schreef:Dag Sjoert(altijd gedacht dat Kermit groen was)
Sjoert schreef:TheSam schreef:Dag Sjoert(altijd gedacht dat Kermit groen was)
Dat is dan een tekortkoming in je opvoeding geweest![]()
TheSam schreef:@ Fenneke: kan Ben ook iets brouwen tegen prut ogen?