Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AM_Horses schreef:Ual. Hoe is de operatie verlopen?
DDDara schreef:Reus was met 5 maanden al gespeend maar Revi 9 maanden en Rivella 8 maanden lopen nog lekker bij hun moeder. Bij Rivella wil ik kijken of het spenen helemaal natuurlijk gaat. Revi's moeder had ik eigenlijk al lang verkocht willen hebben maar die had een lelijk wondje maar is bijna volledig weg dus die hoop ik voor het voorjaar begint verkocht te hebben..... want het is niet de bedoeling dat hij zijn moeder straks dekt.
Revi en Reus lopen ook nog tussen Rivella en de merries ben benieuwd hoe lang dat zo gaat maar tot nu toe prima dus laat het lekker zo!
Symke schreef:DDDara schreef:Reus was met 5 maanden al gespeend maar Revi 9 maanden en Rivella 8 maanden lopen nog lekker bij hun moeder. Bij Rivella wil ik kijken of het spenen helemaal natuurlijk gaat. Revi's moeder had ik eigenlijk al lang verkocht willen hebben maar die had een lelijk wondje maar is bijna volledig weg dus die hoop ik voor het voorjaar begint verkocht te hebben..... want het is niet de bedoeling dat hij zijn moeder straks dekt.
Revi en Reus lopen ook nog tussen Rivella en de merries ben benieuwd hoe lang dat zo gaat maar tot nu toe prima dus laat het lekker zo!
En hebben ze ook meer witte haren gekregen?
DDDara schreef:Toen Revi begon te verharen van zomervacht naar wintervacht leek het er even op dat er meer wit kwam, een mini wit plukje in zijn flank en het witte vlekje op zijn kont kwam terug...... Maar nu in zijn dikke wintervacht is er niets meer van te zien........ dus blijft een bijzonder verhaal..... maar ik gok toch op gewoon bruin.
Hoe doet die van jou het wordt die witter?
En ik herinner me een veulen hier ook van argument met een veel kleine witte vlekjes op de kont weet iemand hoe die er nu uitziet?