Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik bleek de hond ook al buiten gesloten te hebben toen ik om 2 uur naar bed ging, die was kennelijk achter me langs geglipt (is ze heel goed in). Vanmorgen om 6 uur opeens een voorzichtig kefje onder het slaapkamerraam. Dus die heeft de rest van de nacht op het veldbed in het bakhuis gelegen vermoed ik
Ik ben benieuwd naar de droog foto's
Igniss schreef:Wat leuk om te lezen dat het goed gaat met de veulens, (Op een bal na die nog indalen moet)
Hier is het rustig, we hebben ons aangemeld op de veulenkeuring van het IHW op 19 Augustes, nog 2.5 week dus. Maar de vraag is of dat wel gaat lukkenMakuya vind het halster nog helemaal niets, en om/afdoen is een heel gedoe. Meelopen gaat nog helemaal niet. Dus we moeten flink oefenen.
En gaat het niet, blijven we gewoon thuis![]()
Met 2.5 week is ze al mooi uitgevouwen. Op 2 weekjes gemeten en ze is 106 cm groot al, best al een verschil met dag 1 (95).
Veulenspam!
[ [url=m/oMBxZu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fjAuu5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eUdifB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aQFDeR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5I6I1k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze heeft zeker het stevige onderstel van mama geerftGelukkig is de rest wel wat fijner.
Zijn deze foto's recent Igniss? Zoja, dan zou ik persoonlijk de hoefsmid eens naar de achtervoeten van je veulentje laten kijken. Zoals ze nu op haar benen staat zou ik niet met haar naar de keuring gaan
En met een zaklamp was het dus onvoldoende duidelijk te zien. Of misschien had ze de billen van de kou dusdanig samengeknepen dat er echt alleen een anus zichtbaar was.