Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Caesar schreef:NWPCS. Maar had op de keuring gechipt, vooraf gemeld en ze zouden de papieren meegeven. Op de dag zelf geen papier bij de chipper. Toch schets gemaakt en chip erin. Lagen ze bij de andere chipper schijnbaar. Dus meteen zelfde dag gemaild, zouden ze regelen. Nou, ik moet het nog krijgen. Zó vervelend. Maar ken mensen die 1,5 (!) jaar erop hebben moeten wachten, dus ik hoop dat dat me bespaard blijft en dat ik voor het spenen het paspoort heb want dan moet er apart mee gereisd worden natuurlijk.
Dus zal me er nu eens even toe zetten, kan er de laatste tijd de energie niet echt voor vinden

Ik ben blij te horen dat het verdriet iets slijt, het gemis zal altijd wel blijven. Inmiddels is het hier 3,5 jaar geleden dat Rahnanah overleden is, maar het gemis blijft op bepaalde momenten.

het viel me direct op dat ik er 1 miste op de foto.. En geniet nu nog maar hoor, hopelijk valt het mee straks hier is toen 1 hoektand operatief verwijderd en het herstel ging eigenlijk heel goed.
, arme Olafje. Is bij jullie anders dan hier dan, hier een apart vel in paspoort wat je door de dierenarts moet laten aftekenen en ook zelf handtekening dat slacht voor menselijke consumptie niet meer mag. Is dus snel geregeld.
Doe is een fotospam!! Nrps, geen idee vd chipper, andere vast wel.
, en al best gegroeid zeg!! Hoop dat hij weer wat minder tam is, een hoest is op zijn leeftijd niet fijn toch geen koorts? Die selfie
, geweldig!! Ook nog benieuwd wat ze adviseren met het liesbreukje. En nog heerlijk jullie vakantie tegoed hebben, alvast een fijne vakantie!
, geweldige boef, die blik van hem, lastig om dan je lachen in te houden, wat is hij leuk maar ik wil ook nog een foto van je moddermonster
.
! ,
, alleen wel op tijd updaten van Mausi he!! Amir en Aleeya hebben ontdekt dat ze elkaar misschien wel kunnen helpen als Fardani lelijk doet, heerlijk toch! Ooo zo herkenbaar hoefsmeden, soms he
. Hopelijk houd de nieuwe zich beter ad afspraken. Zo zeg Mausi's uier gaat hard nu op 305 dgn lijkt wel of ze nog harder gaat dan vorig jaar. Sinterklaas gaat ze zeker niet halen hoor
.