Fotsy het klinkt jou dus wel bekend...een staand in slaap vallende merrie aan het einde van de dag? Chica staat er soms bij als een ezeltje uit de reclame...oren achteruit..Hoofd omlaag...zou bijna zeggen,Giro rood...stort op stichting Chica in nood De kleine meid lijkt soms echt doodmoe...en ik blijf dan ook maar langer en langer hangen...
janflicka
Geplaatst: 24-03-15 23:44
Oww Joys veel sterkte...wat een hel,waar je doorheen gaat en moet
Kady1
Geplaatst: 24-03-15 23:47
Ik lees al een tijdje mee, probeer het hier bij te houden maar jeuj wat gaat dit topic hard
Joyce en Nicole, heel veel strekte en hopen dat t goed komt!!
Na 10 pagina's bijlezen op mn telefoon is het niet te doen om op iedereen te reageren. Maar ik zie mooie buikjes, groeiende uiers en wakers allemaal succes!! Hier vandaag 320 dagen en dus in de 'veiligere zone' al kan het natuurlijk helaas altijd nog mis gaan.. Morgen weer even naar mn dikke toe! Dan zal ik weer een updeet plaatsen en op iedereen proberen te reageren!
hannekebosch
Geplaatst: 25-03-15 00:11
JOYCE & NICOLE 288: ik wil jullie heel veel sterkte wensen, dit lijkt me echt een hele zware tijd voor jullie, laten we positief blijven hopen dat bacardi een vechter is en echt er voor gaat knokken.... wat een mooi naam hebben jullie trouwens voor het veulen....kaprice.... en koetje.
INOWA: ik zou het heel jammer vinden als je weg gaat, hoop echt dat je hier bij ons in dit topic wil blijven.
LARISSAJULIA: jou merrie lijkt kwa bouw en buik dikte heel erg op danita van mij , die is 5 mei uitgeteld.
NICOLE: hoe is het nu bij jou na de tempratuur stijging? blijft altijd lastig met een maiden merrie.....
MANDA: mellow maakt ook al een mooi uier aan, hopen dat de camera makkelijk te plaatsen en te instaleren is. P.s. wat heb je een mooi beschijden buikje.....
TARA: ze hebben tara na de operatie erg mooi dicht gemaakt, ziet er weer mooi uit,
BONNY: Krimpie ziet er heel goed uit!!!!!!
ASTRID: voor jou heeft het nu ook wel lang genoeg geduurt, het wordt nu toch wel een tijd dat het veulen zich zelf gaat laten zien,ben erg benieuwd wat ze aan het maken is....
LAURA: hoe ziet haar uier er nu uit, ben erg benieuwd of het volgende week komt,
URIELLE: haar uier lijkt nog niet zo ver, maar uier alleen zegt helemaal niks, gewoon heel goed ook naar je eigen gevoel luisteren, jij kent je merrie het beste....
DIANE-BASJE: GEFELICITEERD met de 300 dagen mijlpaal!!!!!
ANNETB: lastig voor jou en je merrie, lijkt me wel zwaar (frustrerend) ik hoop voor jullie dat dit of af neemt of dat het doorzet maar dan ook gelijk voor het eggie......
ZONIE vandaag op 294 dagen, heeft al een mooi uier en is goed in haar doen,
DANITA vandaag op 292 dagen, ook zij is zeer in haar doen, en een echte knuffel. ligt wel heel veel te slapen buiten in de bak maar ook op stal.
Ik heb al even niet meer gereageerd maar Joyce, wat verschrikkelijk. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat Koe het gaat redden. Om de een of andere reden heb ik de hele tijd Koebergh in mijn hoofd, past bij Barcardi. Sterke meid.
Heel veel sterkte joycee, we duimen dat koetje in haar moeders sporen kan treden
Nicole
Geplaatst: 25-03-15 01:44
Joyceee86 schreef:
Helaas is de hemel een ster rijker en is Barcardi vanavond ingeslapen!! Ik ben kapot!!!!
oh wat vreselijk HEEL heel veel sterkte in deze zware tijd.. Pff wat vreselijk om zo je dier te moeten verliezen.. Dikke knuffel in deze moeilijke tijd