Ik maak überhaupt geen spin dood. Ik ben te lief.....
Luckystory
Geplaatst: 21-04-12 21:13
Mmm, das meer als mijn merrie JH. Ik zou toch niet te diep slapen de komende dagen als ik jou was.
Wat een popje is Amira zeg. En wat schattig dat zwarte kontje. Is ze ook roan?
Ik hoef trouwens niet te waken. Paardlief heeft een geboortemelder aan die alarm geeft bij de staleigenaresse. Mocht ze nou melk geven ofzo, zou ik haar wel wat vaker gaan checken. Maar ik zie niet direct het nut van er mijn bed naast te maken ofzo.
Libertylove
Geplaatst: 21-04-12 21:16
Muzefee: Gefeliciteerd!! Wat ziet het veulen er gaaf uit!!
Charisma: Dat moet schrikken zijn geweest. Veel beterschap!!
Luckystory; Jolinda is ook niet roan, gewoon extreem stekelharig. Word ieder jaar meer! Waarschijnlijk is ze rabicano, vanwege haar staart en dat stekelharige. Als je een foto opzoekt van Jolin haar vader, synod prophet, zie je eigenlijk Jolinda daar staan
Krijg net een sms dat Marit haar hooi niet eet...ze heeft al hooi sinds half 8.. Ben gelijk zenuwachtig haha. Misschien toch straks nog even naar stal..
Nja er woont wel iemand op het erf maar die heeft niks met de stal te maken..dus daar kan ik niet echt van uit gaan zeg maar. Ik ga zo gewoon even langs..Liever 1 keer te veel dan te weinig
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 21-04-12 21:58
Spannend Jastiehorse!
T3mptati0n, Jolinda is inderdaad rabicano, net als haar vader. Alleen iets meer rabicano nog. Wij hebben er ook eentje staan die enorm stekelharig is door het rabicano, nog wel meer stekelharig dan Jolinda, alleen de cone tail is minder dan Jolinda heeft.
Jody, wat een geweldige verrassing. Ze is echt ongelooflijk mooi! Gefeliciteerd! Charisma, sterkte! Gelukkig had je je cap op!
Ben op! Gisteren 12 uur bij de club bezig geweest en vandaag ook 12 uur daar geweest. Vanmiddag de fancy fair en ondanks vlagen rotweer was het behoorlijk druk en zeer geslaagd. Moeten nog geld tellen, maar geloof wel dat het een succes was. Wel een flinke domper, bij demonstraties (springen crosshindernissen) gingen er 2 amazones af, eentje kwam nogal vervelend op haar rug terecht, ambulance gebeld. Voor alle zekerheid foto's gemaakt in het ziekenhuis en gelukkig is er niks kapot en mocht ze weer naar huis, maar ze heeft wel aardig last van haar onderrug.
Zit nu onder een dekentje op de bank, pootjes omhoog en met een welverdiend biertje. Moe!
Dus bij jou ook spannend!!! Ik zit friesjes van Joto te bekijken, maar die is ook knap onrustig. Maar blijft er wel knap en helder bij kijken, kan dus ook foppen zijn.