het is zover... bedankt allemaal voor de lieve woorden, eigenaardig maar ik ken jullie niet en toch zoveel steun, super dat hij naast dotje mag fonkelen, onze kleine mini drommel...
Gem
Geplaatst: 12-08-10 22:28
Heel veel sterkte Silketje , arm beestje .
Al_Zawraa
Geplaatst: 12-08-10 22:46
Silketje heel veel sterkte! Altijd zo enorm moeilijk dit soort beslissingen, maar kleine Willow is beter af zo.. Het is soms zo oneerlijk, heb je zo lang op het kleine mannetje gewacht en dan is het zo snel voorbij.
Joto
Geplaatst: 12-08-10 22:53
En dan mogen de beide heertjes op date met Imara en Dessa
Hoe is Cartouche er onder?
Blijft gewoon oliebol dit soort dingen, zolang wachten, en dan dit.
Silketje, ik was mee aan het lezen en ik wil je heel veel sterkte wensen. Wat goed dat je hem een mooie naam hebt gegeen en deze beslissing hebt genomen. Maar wat een droppie is/was het zeg. En NL, mooiere woorden bestaan niet dat ie naast DC gaat stralen....... edit: en Imara en Dessa natuurlijk....
LadyAngel
Geplaatst: 12-08-10 23:04
Arme Willow.. Een moeilijke beslissing maar wel het eerlijkst tegenover Willow..
Nou ik ga alles klaar zetten voor de keuring voor morgen vanavond 2 paarden wassen en dan vroeg na bed....
Manda
Geplaatst: 13-08-10 15:15
Silketje, heel veel sterkte, ook voor de moeder. Wat een mooie naam heb je hem gegeven, ik heb wel even een traantje om hem gelaten, het greep me erg aan de foto´s, het is zo aandoenlijk en zo zielig tegelijk.
Skilletje; als nog heeél veel sterkte! ik hoop dat dit de goede beslissing was!
dianalamboo: leuke foto's wat groeit hij zeg! Kitzbi: leuke foto's!!
Felien heeft nog steeds niks!... Felien is gewoon de aller laatste die een veulen krijgt! en dan zie je overal waar je kijkt veulens en ik heb nog steeds geen veulen!
Jeetje, een tijdje niet geweest. En dan lees ik dit....... Silketje, heeel veel sterkte. Wat een moedige keuze!! Dikke knuf voor jou en Cartouche!! Hoe is het nu met mams??
Hiboune, gefeli met de twenter premie!! Kitzbi succes morgen
En wat een gave foto's van de veulies gezien!! Wat worden ze snel groot!!