sorry ik houd mn mond al.. haha ik snap het helemaal hoor hebben jullie je cam ook wel eens online gezet of niet?..
Sjoert
Geplaatst: 25-02-09 20:21
Dat is goed nieuws nicole. De link komt tzt
@ Marrlinde; de cam is onlin voor een klein aantal mensen waarvan ik weet dat ze geïnteresseerd zijn en veel tijd op internet doorbrengen. Er kunnen er niet te veel kijken aangezien mijn broer dan niet meer zijn online games kan spelen ( )
Laatst bijgewerkt door Sjoert op 25-02-09 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt
ik wist het ook niet, maargoed.. zit al in genoeg topics nou
er komt trouwens een artikel over atena' in BIT (ze is nog een veulen dus ik vind dat ik het hier wel mag zeggen )
Askim
Geplaatst: 25-02-09 20:30
Ik ben even niet online hier geweest (vriendin van bokt_man) door lichamelijke problemen.
Maar ik had een vraagje aan jullie
Mijn merrie moet nog 17 dagen maar begint nu in ene heel erg haar staart te schuren? Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben, want ze heeft het nog nooit eerder gedaan en ik ben een leek op dat gebied.
Nou moet ik zeggen dat de mijne het dus ook doet. Maar als ik haar staart in masseer met lavendel olie is ze het wel een dag of 3 kwijt. de jeuk bedoel ik dan he!!
Sjoert; geef je broer een spelcomputer.......dan kunne we allemaal kijken. Jongens, doneren met z'n allen
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 25-02-09 21:14
patjelisa schreef:
Dank jullie wel voor jullie antwoord.
zeg al elke keer tegen der dat ze moet stoppen, maar ze luistert niet
Niet gek dat je merrie niet luistert. De befaamde pleeborstel-coupe is een must voor iedere drachtige merrie.
silketje
Geplaatst: 25-02-09 21:16
amandake: tessa doet t goed hoor!! even arrogant en eigenzinnig als voorheen
schuren aan de staart... wc-borstel kapsel, waarom zien de meeste merries dat toch zo graag tegen ze gaan bevallen? heb er verleden jaar vanalles voor gekocht maar mevrouw kreeg alles eraf dus geen middel gevonden hier
suffie
Geplaatst: 25-02-09 21:17
En dan de smiley van de wc ontstopper erbij en het plaatje is compleet
silketje
Geplaatst: 25-02-09 21:18
vanmorgen 3-prachtige zwartbles lammetjes geboren, helaas 3 weken te vroeg, 1 is overleden, 1 erg zwak en 1 gaat het redden het volgens mij, duimen voor het andere wat ze zijn suuuper mooi