jeanette schreef:Ja vind ik ook. Ik kan niet zeggen dat ik haar buik hoger vind, maar eerder meer gezakt waardoor haar heup anders lijkt
Kan iemand uitleggen wat nu precies een Lethal White veulen is?
http://www.olws.nl/
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jeanette schreef:Ja vind ik ook. Ik kan niet zeggen dat ik haar buik hoger vind, maar eerder meer gezakt waardoor haar heup anders lijkt
Kan iemand uitleggen wat nu precies een Lethal White veulen is?
Faniek schreef:Ik vind Nik ook wel erg anders vanavond. Weet natuurlijk niet hoe ze verder overdag was, maar nu wel drukker als anders.
Ooh bah waarom moet ik morgenavond nou weg... dan gaat ze uit haar dak zo alleen thuis.
jeanette schreef:Dank je Eyecatcher. Ik zit het met verbazing te lezen. Ik wist niet dat het bestond.
ThePast03 schreef:jeanette schreef:Dank je Eyecatcher. Ik zit het met verbazing te lezen. Ik wist niet dat het bestond.
De mensen die rassen hebben waarbij het voorkomt weten het wel. En het kost maar een paar tientjes om een fokdier erop te laten testen.
Heel triest dat er toch nog LW veulens geboren worden.
jeanette schreef:Mee eens ThePast03. Ze hoeven niet geboren te worden als men de paarden laat testen.
Raj schreef:Ter verdediging voor de ongelukkige eigenaren die dit overkomt;
het komt gewoon niet bij je op dat het jou zou overkomen.. je bent mischien bang dat het veulen verkeerd ligt, of dat het te vroeg geboren word (dus niet levensvatbaar) etc. maar dat hij met het OLWS word geboren dat verwacht je gewoon niet
jeanette schreef:Nikita's staart wordt opnieuw in gevlochten. We krijgen vast zo een up date van Aniek.
[*olduser*] bij welke rassen komt het dan voor. Dat kon ik op die site zo niet vinden Ga nog een keer kijken op de site