Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hoop voor je dat het nu toch wel snel komt.
 Hoop voor je dat het nu toch wel snel komt.
 Ook kan je haar kling helemaal opentrekken, je kan zo naar binnen kijken. Mijn dochter van 7 in de bocht "goh mam, dalijk zien we het veulen al zitten, kunnen we het er zo uittrekken
 Ook kan je haar kling helemaal opentrekken, je kan zo naar binnen kijken. Mijn dochter van 7 in de bocht "goh mam, dalijk zien we het veulen al zitten, kunnen we het er zo uittrekken  " Maar inderdaad je past er zo met arm en al in, zo groot is haar gat nu
 " Maar inderdaad je past er zo met arm en al in, zo groot is haar gat nu  Ik heb er geen foto van gemaak,t vind een kling al schokkend voor sommige, aangezien  als ik dan met een gat kom hihihihi.
 Ik heb er geen foto van gemaak,t vind een kling al schokkend voor sommige, aangezien  als ik dan met een gat kom hihihihi. 

Wat naar van Socks, een hersenbloeding, nog nooit gehoord bij een paard. Was dat ook al in Duitsland?
 Wat naar van Socks, een hersenbloeding, nog nooit gehoord bij een paard. Was dat ook al in Duitsland?
 Alles goed gegaan? Opgedroogd en wel in de wei, wat een plaatje zeg!
 Alles goed gegaan? Opgedroogd en wel in de wei, wat een plaatje zeg! Ben heel benieuwd of ze zich er aan houdt!
 Ben heel benieuwd of ze zich er aan houdt!

Veulen is nu echt beetje naar achteren in de buik verplaatst, ligt meer in de flanken... Dus slaap vannacht vanaf 3 uur weer op stal (slapen... achja, waken, slapen gaat daar toch niet tussen de kwakende kikkers)
 Veulen is nu echt beetje naar achteren in de buik verplaatst, ligt meer in de flanken... Dus slaap vannacht vanaf 3 uur weer op stal (slapen... achja, waken, slapen gaat daar toch niet tussen de kwakende kikkers)

Ben helemaal niet zo van de arabiertjes, maar die merrie, wat een knapperd zeg!
 Ben helemaal niet zo van de arabiertjes, maar die merrie, wat een knapperd zeg!  

hij gaat dus regelmatig kijken en zijn vrouw ook. Daarom heb ik nu ook haar staart opgebonden, dan kunnen ze makkelijker kijken, zonder dat ze alles omhoog hoeven te tillen. Ik krijg vanzelf een belletje of ze bezig is of dat er al wat naast ligt. Het nadeel is wel, dat het echt zo'n "nuchtere boer" si, dus zo een van "ach het komt vanzelf wel" en "wat erin is gegaan, komt er ook vanzelf wel weer uit", of "ach als je gaat waken gaat ze het toch alleen maar ophouden, dus dat moet je niet doen" Dus das wel minder, maar ja ik vertrouw er gewoon op dat hij er verstand van heeft (hij heeft al meerdere veulens gekregen daar, ook van zijn dochter haar paard, langgggg geleden) dus hij weet de signalen wel.
 hij gaat dus regelmatig kijken en zijn vrouw ook. Daarom heb ik nu ook haar staart opgebonden, dan kunnen ze makkelijker kijken, zonder dat ze alles omhoog hoeven te tillen. Ik krijg vanzelf een belletje of ze bezig is of dat er al wat naast ligt. Het nadeel is wel, dat het echt zo'n "nuchtere boer" si, dus zo een van "ach het komt vanzelf wel" en "wat erin is gegaan, komt er ook vanzelf wel weer uit", of "ach als je gaat waken gaat ze het toch alleen maar ophouden, dus dat moet je niet doen" Dus das wel minder, maar ja ik vertrouw er gewoon op dat hij er verstand van heeft (hij heeft al meerdere veulens gekregen daar, ook van zijn dochter haar paard, langgggg geleden) dus hij weet de signalen wel. 
 Noa die druppelt dit al meer dan een week
 Noa die druppelt dit al meer dan een week  dus daar kijk ik niet meer naar, maar dat die kling zover open kon, daar schrok ik wel van. normaal knijpt ze hem dicht en kan je dus niet naar binnen kijken maar nu leek het wel de grotten van Han daar achter
 dus daar kijk ik niet meer naar, maar dat die kling zover open kon, daar schrok ik wel van. normaal knijpt ze hem dicht en kan je dus niet naar binnen kijken maar nu leek het wel de grotten van Han daar achter  (mijn man riep nog net niet: Holle bolle gijsssssssssssssssss)
 (mijn man riep nog net niet: Holle bolle gijsssssssssssssssss) Hoop voor je dat het dan maar snel komt, anders ga je kikkerbilletjes eten
 Hoop voor je dat het dan maar snel komt, anders ga je kikkerbilletjes eten  

Wat hebben we allemaal al gehad? Paté, paardenbiefstuk, konijn..... en kikkerbilletjes
 Wat hebben we allemaal al gehad? Paté, paardenbiefstuk, konijn..... en kikkerbilletjes 
 grrr
 grrr Dus héb het vage idee dat iemand zomaar even die eruit heeft gehaald aantal malen, met bijv. het idee dat zo'n pony met zo'n ingevlochten staart niet zo goed vliegen weg kan jagen oid...
 Dus héb het vage idee dat iemand zomaar even die eruit heeft gehaald aantal malen, met bijv. het idee dat zo'n pony met zo'n ingevlochten staart niet zo goed vliegen weg kan jagen oid...
Nicole288 schreef:Loola: Jij hebt ook een merrie met agenda? *6 mei – veulenen – op voor baasje handige tijd*Ben heel benieuwd of ze zich er aan houdt!

Nog maar een dag of 80 en dan krijgt ook zij een baby
 Nog maar een dag of 80 en dan krijgt ook zij een baby