Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celia schreef:Zijn ze daar nou weer????!!!!
Celia schreef:Zijn ze daar nou weer????!!!!
Dana01 schreef:als je meeleest, kom je er wel achter wie onrustig is, als ik dat van iedere merrie wist, miste ik er ook niet 1!!!!
libke schreef:moet je ze soms laten creperen ????of wat !!
libke schreef:Celia schreef:Zijn ze daar nou weer????!!!!
moet je ze soms laten creperen ????of wat !!
Topcob schreef:Dana01 schreef:als je meeleest, kom je er wel achter wie onrustig is, als ik dat van iedere merrie wist, miste ik er ook niet 1!!!!
Ja, we hebben helaas nog steeds geen helderziende bokker die even precies aangeeft wanneer welke gaat bevallen, jammer hoor.
Citaat:moet je ze soms laten creperen ????of wat !!
Citaat:Wie zegt dat ze creperen??? Ze komen in de stal, zitten daar eventjes niets te doen, en zijn weer weg... moesten ze nu nog iets doen ja..
libke schreef:Die eerste uren zijn echt vitaal hoor bij de veulens dan laat je het allemaal niet zomaar aan het lot over . Ze moeten gaan staan ,biest binnen hebben dus moeder moet ze laten drinken en ze moeten een poepje doen ..voor dat allemaal is gebeurd ga ik ook niet weer naar bed hoor
djuno schreef:nee....schande gewoon!!
libke schreef:Die eerste uren zijn echt vitaal hoor bij de veulens dan laat je het allemaal niet zomaar aan het lot over . Ze moeten gaan staan ,biest binnen hebben dus moeder moet ze laten drinken en ze moeten een poepje doen ..voor dat allemaal is gebeurd ga ik ook niet weer naar bed hoor
TJTlover schreef:@celia: en als je het niet met ze eens bent, dan moet je gewoon niet kijken. Je bent in feite te gast bij hun.
djuno schreef:Celia...goed kijken nu...die mevrouw doet wel degelijk iets en die "vent" zorgt voor afleiding.
Ik vind het trouwens een geweldige kerel!!