Hallo!
Spannend Cayusejuhhh!
Verder even niet bijgelzen., Ben vandaag naar (dezelfde als Cayusejuhh) de hengstenshow geweest, met de paps van Lisjes volgende veulen. Ik kreeg meteen 's ochtends al een naar bericht, we moeten Lisje zo kort voor de bevalling toch nog verhuizen. Lisje heeft als tic dat ze bij nstress staat te stampen met haar achterbenen. De buren hebben geklaagt (deze mensen wonen in het dorp) en dreigden met de gemeente als die herriemaker (waar mensen die dichterbij wonen niet eens last van hebben maar sommige mensen moeten wat te klagen hebben he) niet dit weekend nog vertrekt... Dus ben ik de hele dag bezig geweest met heen en weer rennen en regelen en af en toe wat kletsen om bij te komen. Uiteindelijk is het gelukt om een stal (bij de hengst van aankomen jaar) vervoer (mijn stalhouder), een trailer (vast verhuuradres) en iemand die haar zonder stress kan laden te regelen. Lisje heet altijd heel erg veel stress van de trailer en verhuizen en aangezien zij al helemaal klaar staat (behoorlijk gevulde uiers, banden helemaal los, 't staat allemaal een beetje open etc) wil ik zo min mogelijk stress... Ik vind het verschrikkelijk, maar helaas heb ik geen keuze. Kon ik het haar maar uitleggen...
Ik heb gekozen voor de stal van de hengst zodat ik haar dadelijk voor het opnieuw dekken niet weer hoef te verplaatsen...