Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fotsy schreef:Oh dddara wat een knapperd zeg die stippen zijn geweldig. Ik zou ook klysma geven of wat knolselder gedaan heeft lijkt me ook nuttig.
Ik heb ook eens merrie gehad die pas na dag 2 na bevalling ging mesten. Met liggen geen ervaring. Sowieso de eerste dagen zit ik er bovenop zowel op veulen als merrie. Het is allemaal nog wat spannend.
Ik ken niks van dat temperaturen.
Libera idd heb ook even gekeken die 415 dagen klopt niet. Ach zo lange drachten moet je niet fier op zijn denk ik dan.
Nieky al nieuws van de kleurtest? Ben wel benieuwd. Hoeveel paarden hebben jullie eigenlijk in totaal want ze blijven maar komen hahaha
Kiki die is in aantocht.
Ik heb ook gewoon een halsteralarm
Oeie nobel das raar
Cynthia oh boy die is echt knap hoor en het is oh girl![]()
Ik heb dus veulenvoerbak geïnstalleerd maar interesse is er wel maar om echt met neus door die staafjes te gaan doet ze nog niet of moeten ze toch verder uit elkaar want ze kan er ook alleen maar door als ze er mooi recht voor staat.
[ [url=m/kIrC14.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Net bui over hen heen gekregen. Ik was te laat)
Half uur ervoor scheen de zon nog
[ [url=m/nQcTo7.jpg]Afbeelding[/url] ]
En haar poep ziet er nog cava uit. Nou ja de pot zalf staat ook steeds binnen handbereik
[ [url=m/Y6Xdfl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is toch wel van het jonge groeiende gras denk ik. Deze morgen gieten dus heb ik ze binnengehouden en was haar poepje zoals op de foto dus beetje rustig opbouwen dan maar wil ze er ook niet afhalen want das uitstel van wat toch komen moet.