Wees blij dat je mijn wenkbrauw niet ziet, dan zag je hoe boos en teleurgesteld ik keek
Vulina
Geplaatst: 05-04-18 16:21
Geweldige foto Knolselder Moest er echt even om lachen
stalmilagro
Geplaatst: 05-04-18 16:21
Luna ik denk idd een teken van ontspanning
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 05-04-18 16:25
Yfkelover, wat een lange stelten heeft dat veulen. Fijn dat het nu eindelijk goed is gegaan.
Mijn camera streamt nu via youtube. Wel nog maar 8 uur, niet lang genoeg voor een werkdienst, heb dan eigenlijk weer 10 uur nodig. Mooiste is dus gewoon een non-stop livestream, dat ook bekende oversea mee kunnen kijken.
Letsdunit
Geplaatst: 05-04-18 16:29
Ik wil graag ook op youtube streamen maar ben er ook nog niet helemaal achter hoe dat werkt, maar ik geloof dat Nicole haar vriend binnenkort idd met uitleg komt.
Laatst bijgewerkt door Letsdunit op 05-04-18 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Lieve schatjes, ik ga jullie verlaten. Heb het helaas te druk om het topic bij te houden. Ik wens iedereen heel veel succes dit komende seizoen met alle babies die nog komen moeten. Dat het maar kern gezonde veulentjes en mama's mag regenen. Voor een aantal van jullie: tot in DBT2019
Inderdaad wie weet wat het goede weer doet annelies! Kan nu niet heel lang meer duren!
Spook begint eindelijk te vorderen. Uier na het buiten staan ook niet terug gelopen. Kan nog wel wat bij maar ben hier al lang blij mee. Test is een lage 6.5(zo'n 6.3 lijkt het).
Ik kom me hier ook melden! Dit is Misty (Foto van vandaag) ik heb haar in augustus gekocht en wat bleek.... Er zit een verrassing in. DA heeft der gisteren opgevoeld en ze wist ons te vertellen dat er een veulen in zit surprise! En de buik van boven af En de uier vandaag, nog theezakjes dus
Welkom quickly ze heeft al wel een mooi buikje! Heb je enig idee wie de vader zou kunnen zijn?
Verder nog een paar verse veulentjes gezien gefeliciteerd allemaal! Guusje naar de kliniek geweest, ik hoop voor je dat je er volgend jaar om kunt lachen en dat het dan een hele knappe naarling is ❤️
Hier nog rustig in aftel modus nu 266 dagen. Uier begin al wel wat te veranderen en ik voel me vriendje elke dag er lustig op los trappelen met voeren
Dat zal niet heel lang meer duren voor de beeb komt dustinlover. Welkom quickly. Leuk paardje! Weet je onderhand van welke hengst ze drachtig is? Ik heb vandaag het plukje haar van Nelvy richting het lab gestuurd, dus met een week of 3 weten we echt welke kleur hij is