Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Murosch schreef:Setelli gefeliciteerd!!
Doen jullie ook veel voorbereiding voor de keuring van veulens? (en zo ja, hoe bereid je je veulen daarop voor?). Veronia kan netjes meelopen aan halster en touw (ik breng ze altijd samen naar de wei aan halster en touw, zo'n 500 meter over de weg). Verder heb ik niet echt iets aan voorbereiding gedaan tot nu toe en we hebben nog 2 weken tot aan de keuring. Ze was trouwens gisteren alweer 4 maanden oud!
en ik kijken hahaha. Dotan bleef er netjes naastlopen en dat deed ie op de keuring ook nog steeds.
,
Emmy7 schreef:Myrthe, rooslover en setteli, van harte hoor met alle mooie resultaten, super!!
Ik zie allemaal mooie veulens en ook al zo mooi door de veulenvacht heen. Dat is ghadir helaas nog niet, alleen op zn hoofd en kont wat, maar de rest is echt nog veulenhaar en ben juist zo benieuwd hoe de kleur nu echt wordt, want t is nu nog echt een toverbal....
Weet iemand hoe lang het duurt na het chippen voordat je het paspoort hebt? Ghadir is echt al wel n tijd geleden gechipt, maar nog geen paspoort gezien....
Is nu niet te zien, en zal ook nooit te zien zijn, dus lekker zo laten. Gezien de witte aftekeningen die Don Cremello doorgaans doorgeeft zal hij best wel wat hebben. 
das even schrikken dan, alles slijt zeggen ze maar na tien jaar begin ik soms nog spontaan te huilen als ik aan mijn overleden merrie denk, veel sterkte meid en laat de mooie herinneringen je altijd bijblijven. Je hengstje hmmm zeg maar hengst ziet er super uit.
daar heeft Libby vast geen moeite mee nog even vakantie!! Ook jij nog lastige momenten
, maar vast ook veel goede herinneringen!
! , Fijn dat je dan nu toch zijn paspoort hebt, lastig is dat dan. Hoe gaat het met mams, zijn er al rontgenfoto'scgemaakt? Hoop dat het meevalt, ik duim!
, ooo wat een heel paard is Gentl al zeg, heerlijk!! Geniet maar van hem, dat is zeker een kippevel moment maar ook heel mooi!
, maar gelukkig ook veel goede herinneringen. 
jobamara schreef:Lovelyn, zoooo die Koda zeker goed te zien, heerlijk ah schimmelen!! Wat ziet hij er super uit!! Ik mis Kiss deze keer! , Fijn dat je dan nu toch zijn paspoort hebt, lastig is dat dan. Hoe gaat het met mams, zijn er al rontgenfoto'scgemaakt? Hoop dat het meevalt, ik duim!
) Dankje voor het opbrengen! We gaan naar de kliniek zodra Koda eraf is dus dat zal over zo'n 1,5 maand zijn ofzo. We maken ons er wel zorgen om, wij kunnen alleen maar hopen dat het meevalt..
hebben er nu echt geen verstand van
zei die aan telefoon: maar mevr je hoeft hem wel niet op te eten
weet ik ook wel maar is een gans gedoe als dit wel kan en wil dit absoluut vermijden. En ocharme hij is nog maar 81cm
jobamara schreef:Jet4you, hoe gaat Konfetti al bijna een maand!!
.

Op me aflopen met een hoofd van wat wil jij dan! Op een speelse manier , maar Monday moet wel even flink op de rem getrapt worden.