Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Murosch schreef:Setelli gefeliciteerd!!
Doen jullie ook veel voorbereiding voor de keuring van veulens? (en zo ja, hoe bereid je je veulen daarop voor?). Veronia kan netjes meelopen aan halster en touw (ik breng ze altijd samen naar de wei aan halster en touw, zo'n 500 meter over de weg). Verder heb ik niet echt iets aan voorbereiding gedaan tot nu toe en we hebben nog 2 weken tot aan de keuring. Ze was trouwens gisteren alweer 4 maanden oud!
Emmy7 schreef:Myrthe, rooslover en setteli, van harte hoor met alle mooie resultaten, super!!
Ik zie allemaal mooie veulens en ook al zo mooi door de veulenvacht heen. Dat is ghadir helaas nog niet, alleen op zn hoofd en kont wat, maar de rest is echt nog veulenhaar en ben juist zo benieuwd hoe de kleur nu echt wordt, want t is nu nog echt een toverbal....
Weet iemand hoe lang het duurt na het chippen voordat je het paspoort hebt? Ghadir is echt al wel n tijd geleden gechipt, maar nog geen paspoort gezien....
jobamara schreef:Lovelyn, zoooo die Koda zeker goed te zien, heerlijk ah schimmelen!! Wat ziet hij er super uit!! Ik mis Kiss deze keer! , Fijn dat je dan nu toch zijn paspoort hebt, lastig is dat dan. Hoe gaat het met mams, zijn er al rontgenfoto'scgemaakt? Hoop dat het meevalt, ik duim!
jobamara schreef:Jet4you, hoe gaat Konfetti al bijna een maand!!
.