Hij heeft echt zo,n chique hoofdje.
Echt zo,n arabieren hoofdje met zo,n deukje erin.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hoewel dat als veulen vaak een stuk 'erger' is dan op latere leeftijd.
 Hoewel dat als veulen vaak een stuk 'erger' is dan op latere leeftijd.                                                         
 Gaaf kleurtje.
 Gaaf kleurtje.  

olivia duidelijk ook
  olivia duidelijk ook  maar ik doe wel rustig aan hoor
  maar ik doe wel rustig aan hoor  ben wel zuinig op haar
  ben wel zuinig op haar  maar anders heb ik niks te rijden ook ja van een ander maar rij liever mijn eigen
  maar anders heb ik niks te rijden ook ja van een ander maar rij liever mijn eigen  

Geniet ze!!!
 Geniet ze!!!

Zie een sjabrakje op de kont, en aan de oogjes te zien marmerbont?
  Zie een sjabrakje op de kont, en aan de oogjes te zien marmerbont? Gelukkig had je een cap op, maar dit is geen pretje. Een weekje weinig op bokt voor jou, met een hersenschudding mag je niet teveel achter computer of tv zitten.
  Gelukkig had je een cap op, maar dit is geen pretje. Een weekje weinig op bokt voor jou, met een hersenschudding mag je niet teveel achter computer of tv zitten.   
  Snapten er niets van, maar vriendlief had ook heel fijn geen gebruiksaanwijzing meegenomen naar stal. Waarschijnlijk staat de firewall op de router aan. Nu maar hopen dat ze een goede firewall op de computer hebben en we die op de modem uit mogen zetten.
  Snapten er niets van, maar vriendlief had ook heel fijn geen gebruiksaanwijzing meegenomen naar stal. Waarschijnlijk staat de firewall op de router aan. Nu maar hopen dat ze een goede firewall op de computer hebben en we die op de modem uit mogen zetten.                                                         
 maar dat trekt nog wel weer weg
 maar dat trekt nog wel weer weg  
  geen gestrest voor moeder en kind wel zo lekker
  geen gestrest voor moeder en kind wel zo lekker  

We gaan het zien wat het wordt, in elk geval is het een toverbal-to-be.
 We gaan het zien wat het wordt, in elk geval is het een toverbal-to-be. 

Ja balen dat uiers dus niet altijd wat zeggen he haha. Ben benieuwd hoe haar uier morgen is..
 Ja balen dat uiers dus niet altijd wat zeggen he haha. Ben benieuwd hoe haar uier morgen is..                                                         
 kan bijna languit liggen hihi
 kan bijna languit liggen hihi