wil je toch feliciteren met john doe, silketje, kan me voorstellen dat je twijfelt... maar benen trekken meestal bij en als hij levendig is en vrolijk, zou je het dan gewoon niet aankijken? het is natuurlijk niet eerlijk voor hem als hij pijn zou hebben of niet normaal kon eten of lopen, maar dat is niet het geval, toch? ik hoop voor je dat hij, ondanks zijn dwerggroei, normaal kan functioneren...sterkte
@ Magic Ice: Mooie foto’s! @ Inowa: Mooi dat Presca braaf was! Wat een rakker is Wynn zeg!
Ik ga denk ik ook een bal ofzo halen voor Armani, hij probeert wel vaak met Donja te spelen, maarja die heeft daar nooit zoveel zin in . Denk dat het wel leuk is voor hem!
Lastige situatie hoor Silketje. Vindje Willow geen leuke naam voor hem? Vind nu je onderschrift beetje sneu eigenlijk, en dan heb je toch beetje dwerg erinzitten met die naam:-)
ik wil hem een naam geven voor hij gaat, het gaat willow worden, niet bij stil gestaan en altijd graag gehoord, dank je talida! ik ben net van hem terug, heb met de DA overleg gehad, laat het even bezinken en vanavond is het zover,... hij drinkt en loopt moeilijker dan vanmorgen, ik heb hem naar de uier gebracht, zijn hoofd omhoog gehouden, hij likt gewoon, hij heeft geen kracht genoeg om te zuigen denk ik, ik heb de spanning van de uier gehaald en uit 1 speen kwamen al stukjes, room? hij zal nooit kunnen functioneren, nu wel met flessenvoeding maar naderhand weer niet meer met vaste voeding wegens open gehemelte... ik baal...
kitzbi
Geplaatst: 12-08-10 15:28
Jeetje silketje Heb je zo lang gewacht en is het niet goed met het mannetje Heel veel sterkte
Sterkte Silketje, maar voor t smurfje misschien het beste.
Zijn weinig dwergjes die een paardwaardig bestaan kunnen hebben. Erg sneu
Sterkte
stunning
Geplaatst: 12-08-10 16:20
Vreselijk Silketje.. Het is nooit een leuke beslissing om te maken, maar misschien wel het beste voor Willow. Heel veel sterkte!
Felien heeft nog steeds geen veulen.. Ze zijn vandaag een dagje weg en waren al bang dat het dan vandaag zou komen . Dus ik ben vandaag wezen kijken. Maar er is nog steeds niks.
Katharinaa
Geplaatst: 12-08-10 16:24
Veel sterkte Silketje! Het zal wel het beste zijn wat je voor hem kan doen.
Talida
Geplaatst: 12-08-10 16:26
He Silketje wat jammer zeg, heel veel sterkte vanavond en geef Cartouche een dikke knuffel. En Willow natuurlijk ook, een mooie naam voor een dapper klein mannetje
Silketje heel erg veel sterkte, een eerlijke maar o zo moeilijke beslissing. Fijn dat je hem toch een naam, en daarmee een identiteit, geeft. Een dikke knuffel van ons allemaal.
lindalieneke
Geplaatst: 12-08-10 19:05
Wat sneu Silketje. Zo lang gewacht en dan maar zo kort hier mogen zijn. Maar ja, als ie geen paard/pony waardig bestaan kan hebben is het niet eerlijk tegenover hem. Heel veel sterkte meis.
Sterkte silketje. Het is wel een eerlijke beslissing..
kannie
Geplaatst: 12-08-10 20:17
vreselijk silketje...heel veel sterkte. het is duidelijk dat hij het niet gaat redden, dan moet je idd sterk zijn en de knoop doorhakken. nogmaals veel sterkte. mijn gedachten zijn bij jou, cartouche en willow...