Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lientje89 schreef:de 3 veulens van dit jaar zijn iig geboren daar allemaal (nabab de reve, clinton II en argentinus baby's)
jessje schreef:Katrien, fijn dat ze thuis is! Lieve foto
SunnyRainbow schreef:Michelle Gefeliciteerd! wat een prachtig mooi chique donker veulen!
Nicole Gefeliciteerd met je verjaardag!
Mabon... ik ben verliefd op dat mooie bruine merrieveulen van je.. ik vind bruine shetten zo gaaf!!
Hier elke dag een dilemma, nu Áfram geschoren is kan hij met regen niet naar buiten, dus kan ik ze alleen naar buiten doen als ik zelf ook op stal ben zodat ik ze direct binnen kan halen als het gaat regenen.
Ik heb geinformeerd voor een veulendekentje, maar de levertijd is langer dan een week, en misschien is het dan alweer prachtig warm weer:s best moeilijk..
jessje schreef:dat wil ik wel
Sjintoo schreef:Ben vandaag naar Mieke gegaan en de uier is precies gestopt met groeien. Is dat normaal? Komt die dan terug op gang tegen dat het veulen moet komen?
Sjintoo schreef:Ik heb trouwens nog een rare droom gehad. Mieke had een bruin veulen gekregen. Een heel stevig. En toen ik daar kwam, kreeg ik zo'n heel lief hinnikje. Rare was aan de droom dat er brand uitgebroken was en alle merries met veulen moesten naar buiten. Gelukkig waren Mieke en haar veulen nog te redden!
Michelle77 schreef:
![]()
katrienh schreef:@immii_clarr: 5-6 weken te laat en dan nog zo iel.. zeker dat je de juiste dekdatum dekdatum genomen hebt?
@ Michelle77: wat 'n dotje
Gefeliciteerd met je hengstenkeuze savath =)
Ons prutske hebben we ook net naar huis gehaald. Weekje oud: