Ik heb nog 4 zakken Pavo Podo Lac staan. Iemand interesse om over te nemen? Mogen weg voor €65. Op te halen in Bennekom. En ben om de week op dinsdagmiddag in Maarsbergen dus dat kan ook nog eventueel.
Sterkte Loulou wat een nachtmerrie. Je hebt er alles aan gedaan...
Kvikur
Geplaatst: 30-08-24 14:39
Sterkte loulou
Hier is de chipper nog niet geweest en heb nog niks gehoord. Als ik terug kom van vakantie over 2 weken ga ik anders zelf eens bellen. Hier blijft ze maar veranderen van kleur. Haar hoofd komen nu verder ook steeds meer lichte haren.
MallyBelly
Geplaatst: 30-08-24 15:54
Tijdens het voeren waren de boeven ontsnapt en liepen op de net bemesten wei. En een lol dat ze hadden
Een tijdje niks laten horen maar vandaag maar eens weer aan het bijlezen geweest. Idd een besef moment hoe kwetsbaar ze zijn en hoe gelukkig je dan ook maf zijn als ze gezond opgroeien zonder al te veel problemen.
Ook vreselijk om je merrie te verliezen maar gelukkig doet het veulen het goed.
Sterkte @loulou met het verlies van je veulen.
Unique Ulvano is inmiddels al weer 5 maand oud en doet het gelukkig dus heel erg goed nu. Wel een tijdje aan het kwakkelen geweest met wat gevulde kogeltjes achter en een high temperatuur maar is allemaal na een antibiotica kuur met een sisser afgelopen. 2 week geleden een foto shoot gehad en erg blij met het resultaat!!
Ben helemaal blij. Heb merrie met veulen in kunnen schrijven voor de keuring van de vriendenkring van Welsh Mountain pony's. Daar zijn ze niet zo streng en mag veulenbeest zonder erkende vader toch mee doen
lonniejj
Geplaatst: 03-09-24 17:40
Onze y’ur is 2 maanden oud Hij ontwikkelt zo onwijs goed. Klein vriendje
loulou
Geplaatst: 03-09-24 19:54
AnsoDM
Geplaatst: 04-09-24 07:24
lonniejj schreef:
Onze y’ur is 2 maanden oud Hij ontwikkelt zo onwijs goed. Klein vriendje
Imani nog van harte met je stiekem geboren hengstje. Hihihi zo zie je maar dat ze precies weten wanneer je weggaat..... Ik zou ook zilverbruin zeggen trouwens.
Pradadaan en lou lou sterkte gewenst. Wat super verdrietig.
Ik weet wat jullie doormaken. Op zondag 14 juli hier een ontzettend stom ongeluk. Ik zal het hele verhaal besparen. In het kort is mijn net aangekochte merrie voor mijn toekomst, gevallen en had daarbij haar bovenbeen op zo'n manier gebroken dat euthanasie de enige faire oplossing voor Aurora was. Daarnaast ging het met mijn oudste merrie ook al een hele poos niet goed. Ik wilde de dierenarts maandags al bellen voor een afspraak. Dat hebben we nu maar gelijktijdig gedaan. Dus in plaats van 1 merrie die echt lichamelijk op was, op te moeten geven. Ook nog mijn toekomst in de fokkerij. Ik ben er echt kapot van en kan niet echt mijn draai nog vinden. Dat verklaard ook waarom ik de laatste weken ook niet veel online ben geweest.
Gelukkig heb ik mijn kleine merrieveulentje nog. Nou ze blijft zeker weten. Zij trekt mij er wel door heen. Al blijft het gemis nog steeds
Wat heftig zeg. Heel veel sterkte! Dit gaat heel veel tijd kosten kan ik helaas uit ervaring spreken. Zo ben ik ooit mijn paard verloren tijdens het rijden. Hij kreeg een klap van een ander paard en brak zijn been. Heeft jaren geduurd voordat ik het echt een plekje kon geven.
Gelukkig heb je nog een mooi merrieveulen. Geniet van haar en hopelijk blijft ze een goede afleiding voor je. Nogmaals sterkte met dit grote verlies!