Ik wil zon
en voorjaar en gezonde veulentjes Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik wil zon
en voorjaar en gezonde veulentjes Luna2006 schreef:DA komt echt elke dag langs en ze krijgt boxrust met een stuk minder voer omdat ze niet werkt etc. juist 2 handjes voor de pijnstillers onder te doen.
Hoefjes waren vanmorgen terug warm helaas dus terug gaan koelen.
@fotsy; in ga in de nieuwe gaan in peer het bokt. Equitom is idd altijd open of merelbeke, maar die zijn ook heel wat duurder. Het bokt is maar enkele dagen open. Is een soort van kliniek maar toch ook niet.
Idd weet dat ze dat hier mogen. Dus daarmee heb ik lang schrik gehad een afspraak te maken. Gelukkig staat ze in haar boekje "jonger" vanwege het stamboek niet ouder als 16 aangeeft omdat ervoor niet verplicht was te chippen. Maar ik laat der daar niet alleen voor een onderzoek en mijn eigen DA gaat er ook bij zijn en die slaapt niet zomaar in.
Hoop ook dat de pijnstillers snel werken, al heb ik het gevoel dat ze nu beter doet als vanmorgen toen ik het filmpje maakte. Ze staat nog steeds recht en dat deed ze gisteren niet.
Bij Jade zie je idd echt het veulen liggen!
Nog een beetje en die buik sleept over de grond pretty
Maar hij doet het allemaal in vrijheid dus ik denk dat dat meer show is dan wat anders

skaay schreef:Vrouwke wat is ze dik!
Over matten, ik heb rubbermatten onder het vlas liggen.
Echt ideaal.
Als ze gaan bevallen, dan komt er nog stro over het vlas heen.
wij hebben in de grote stal, die ook fungeert als kraamstal, betonvloeren, daar komt gewoon een dik pak stro op, vocht kan niet echt goed weg zo, maar het kan erbij door, als ik ooit nieuwe stallen kan laten bouwen dan wil ik er roosters in

) en of ze er graag bij wilde wezen als het zo ver was. Aangegeven dat ze dat idd heel graag wilt en dat ze dan ook mag van ons. Ook gelijk aangegeven dat als het veulen met de nacht komt ze ook mee gaat naar stal en dat ze dan waarschijnlijk de andere ochtend niet op school is om 8.30. Maar voor de beide juffen was dit logisch en helemaal prima. Zolang ze maar veulen foto's mee naar school nam hihi.

)
mooooi uier!! Spannend 
inderdaad de laatste maand eindelijk verschil te zien!