Spannend allemaal begint steeds meer op te schieten bij iedereen. Hier alles weer rustig gaan zo maar weer naar stal om te slapen het word al bijna gewoon na 1,5 week haha.
Lijkt heel erg op mijn merrie haar uier vermoeiend hè haha.
wisanda2003
Geplaatst: 14-04-13 21:34
Tooske schreef:
Lijkt heel erg op mijn merrie haar uier vermoeiend hè haha.
Ja ... Iedere keer denk ik nu eerst ik sta niet op want er is toch niets... 2 tellen later loop ik naar stal want stel je voor ik blijf liggen en ze is toch bezig
Maar ja... Vannacht maar weer een rondje ( of 2...3)
Hier staat Arya nat van het zweet.... Maar het is dan ook wel erg warm geweest (overdag was ze alleen niet bezweet) Maar ook ik verwacht vannacht niets. Ze verzind gewoon elke avond iets nieuws om mij uit mijn slaap te houden.
Toch denk ik dat er beebjes gaan komen vannacht!! Kom op Merries!!
Wakers succes!!
Ben vandaag niet naar stal geweest, en dat voelt toch raar... Zus lief heeft me super op de hoogte gehouden en me zelfs uierfoto's ge-appt!! Het is dan wel nog niet zover, ik vind het toch gek om rond deze tijd van de dracht er een dagje niet te zijn... Wel andere beebie geknuffeld... Waaaat een schattig poepenichtje heb ik toch...
oh wat maken ze het spannend allemaal! Ik hoop op goed nieuws morgenochtend!!
Vandaag Caro verhuisd, zou t eigenlijk morgen doen maar haar stal was zo smerig! Had geen zin om hem morgen nog een keer helemaal leeg te trekken. Ze kan nu lekker rondjes galopperen door stal haha
Uier is weer ietsjes gegroeid, zie nu echt dagelijks verandering. Het pit begint er ook een beetje uit te gaan, ze staat nu gewoon op rust in de paddock en loopt heel af en toe een beetje rond, waar ze normaal echt niet gek is van een rondje gek doen. Ze is snel buiten adem en alles lijkt haar zwaar af te gaan.
Gefeliciteerd dababo! Super dat alles goed gegaan is
Caro lekker in de grote stal
Arya was vannacht weer het spelletje hou-je-baasje-wakker aan het spelen. Eerst stond ze van half 10 tot 12 al kleddernat en vannacht ging ze nog even wat rek en strek oefeningen doen.(liggen, plat, rondje lopen, liggen en weer plat) Zo is lijkt er niets aan de hand Maar enkele seconden later plat liggen en naar haar buik happen en trappen.