Ik ga snel je topic bekijken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Waar kan ik je cam vinden?
 Waar kan ik je cam vinden?  

En dat het weer daar wat mee zit voor het schrikdraad spannen..
 En dat het weer daar wat mee zit voor het schrikdraad spannen.. 
 . Mooie naam heeft ze ook gekregen!
 . Mooie naam heeft ze ook gekregen!  (nat gras, kans op regen en harde wind, open vlakte)
 (nat gras, kans op regen en harde wind, open vlakte)                                                         

En dan het hardst in de stroomvoorziening. Zitten maar 2 stopcontacten op stal, alles moet behoorlijk slim geinstalleerd worden met de verlenghaspel. Anders zie ik de bui al hangen, hebben ze een stopcontact nodig en trekken ze de camera uit.
  En dan het hardst in de stroomvoorziening. Zitten maar 2 stopcontacten op stal, alles moet behoorlijk slim geinstalleerd worden met de verlenghaspel. Anders zie ik de bui al hangen, hebben ze een stopcontact nodig en trekken ze de camera uit.   1 stopcontact is al in gebruik voor een lamp boven de pieren (staleigenaar heeft ook wildzang, en voert pieren, maar die komen de bak uit als er geen lamp boven hangt
  1 stopcontact is al in gebruik voor een lamp boven de pieren (staleigenaar heeft ook wildzang, en voert pieren, maar die komen de bak uit als er geen lamp boven hangt   ) dus die moet ook omgezet worden naar de haspel waar de camera op zit, dan blijft er nog 1 stopcontactje vrij.
  ) dus die moet ook omgezet worden naar de haspel waar de camera op zit, dan blijft er nog 1 stopcontactje vrij.                                                         

ik zou er ook zo verliefd op worden.
  ik zou er ook zo verliefd op worden.

Het blijft een super gezicht hoor! Heaven was wel wat kuum, dus we hebben haar nog even getemperatuurd, maar was 38, dus allemaal goed.
 Het blijft een super gezicht hoor! Heaven was wel wat kuum, dus we hebben haar nog even getemperatuurd, maar was 38, dus allemaal goed. 

lkkr van genieten en even op de roze wolk blijven zweven!!
 lkkr van genieten en even op de roze wolk blijven zweven!!