Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zamora schreef:Janou is vandaag uitgerekendnog meer mensen wiens merrie rond deze tijd zit??
Zamora schreef:Janou is vandaag uitgerekendnog meer mensen wiens merrie rond deze tijd zit??
)
Heb in de dikste hagelbui van de dag gereden, bah bah bah! Mausje900 schreef:Zamora schreef:Janou is vandaag uitgerekendnog meer mensen wiens merrie rond deze tijd zit??
Ja, hier ook één! Wendely is zondag uitgerekend!

de andere 5 houden jullie tegoed
dat is idd al aardig wat! Zamora schreef:Ben trouwens aan het rondkijken voor een draadloze camera voor in de stal. We zitten toch dicht op de stal en dan kan ik haar stilletjes in de gaten houden of iig de volgende merrie haha
Het is een piepklein cameraatje van zo'n 3 x 3 cm en die moet je in het stopcontact doen. Binnen bij je tv heb je een ontvanger die je via de scartkabel met de tv verbindt en ook aansluit via het stopcontact. Als je nu de tv aanzet op het av kanaal kan je je paardje zien. Het bereik van deze camera is 75m! Wel moet je 's nachts een klein lampje laten branden, want er zit geen infra-rood op, maar wel geluid!!! 

.
silly_silas schreef:@ amandake : amai , ik schrik effe , je sprak over een huidaandoending en daar zat zoiets enorm grijs naast der been , duurde even voor ik door had dat dat een kip was haha
Slim kind