Rian wat een leuke box, echt leuk al die dingetjes bij elkaar zoeken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

3 keer gezegd dat ze de bak uit moet gaan, enige antwoord is het standaard antwoord, waarom???
Grrr, wordt af en toe helemaal gek van dat kind. Mag ook veels te veel bij die paarden, van mij mag ze dat niet omdat ik het te gevaarlijk vind (bovendien is het mijn kind niet dus ik wil er geen verantwoordelijkheid voor dragen) maar zo'n kind snapt niet dat het van de een wel mag en van de ander niet. 

Mar je hebt gelijk, ze moet eens leren dat het ook gevaar inhoudt, met paarden bezig zijn...
) maar iedere keer als ik er iets van zei, geen reactie. En het onvermijdelijke gebeurde.......uiteindelijk ging ie ineens in mijn cirkel zitten, midden tussen mij en het paard. Paard was nog jong, snapte longeren niet zo goed en viel naar binnen. Kreeg hem niet direct naar buiten, en hij stond ineens voor die jongen die daar op de grond zat. Hij sprong eroverheen en heeft hem niet geraakt. Krijg nog kippenvel als ik eraan denk. Opa zag het gebeuren, riep alleen boos tegen Vince dat ie niet in de weg moest zitten maar aan de kant, en verder.......niets. Hij nam het paard na een paar minuten weer over (die ik direct stil had gezet en vast had gepakt) en begon weer te longeren met die 2 kinderen in de bak...... Het moet echt een keer goed fout gaan daar.
Wordt weer een lange dag vandaag