Zo heb de cam bij Marije aangezet en die gaat voorlopig niet meer uit! Is weer een keurige schone stal Marije! Die paarden staan zeker toppie bij jou hoor!
Zo heb de cam bij Marije aangezet en die gaat voorlopig niet meer uit! Is weer een keurige schone stal Marije! Die paarden staan zeker toppie bij jou hoor!
Nu pas? Ik zit al vanaf vanmiddag naar een lege stal te staren
De switch die ik gebruik staat los van de pc. Ik heb vanaf de camera's in de stal 2 kabels lopen. 1 naar de switch bij de pc en 1 naar de switch in de slaapkamer. Met de switch bepaal ik welke camera in beeld is en hoeveel tijd er tussen het wisselen van de camera zit.
De switch op de slaapkamer is dus kapot en ik heb niet de juiste kabels om desnoods 1 camera op de tv aan te sluiten Anders zou ik me daar ook wel even mee kunnen redden.
Maar het probleem is dat die switches bijna niet te verkrijgen zijn. Niet bij een computerzaak en niet bij een elektronica zaak. In Stadskanaal zit een beveiligingswinkel waar ik al mijn spullen weg heb maar die moesten het de vorige keer eerst bestellen
Ik heb er op internet wel 1 gevonden maar die heeft een levertijd van 3-10 werkdagen. Mochten ze hier in Stadskanaal niets hebben, hoop ik dat ze via die zaak op internet het eventueel via een koerier kunnen verzenden. Dat bedrijf zit ergens in Limburg of Brabant dus daar rij je ook niet zomaar even heen
An ideal KVM solution, the OmniView SOHO Series 4-Port KVM Switch with Audio from Belkin gives you control over four computers from one console, while adding a whole new sculpted look to your desktop. The vertical design saves space and provides built-in cable management at the same time. When the shroud slides into place, the cables flow neatly through the back opening.
Engineered with such advanced features as audio and microphone switching support, the Belkin SOHO Series makes controlling multiple computers easier than ever. Now you can switch between speakers and microphones without having to unplug and re-plug them. The flash feature gets you firmware updates quickly and easily through a simple serial interface. The SOHO Series also supports high-quality resolution when used with coaxial VGA cabling, offering uncompromising display quality. It requires no additional power supply and standard features include hot key functionality, and keyboard and PS/2 emulations.
Productbeschrijving Belkin OmniView SOHO Series KVM-schakelaar - 4 poorten
Type apparaat KVM-schakelaar
Model Extern
Afmetingen (BxDxH) 12.1 cm x 24.1 cm x 19.7 cm
Gewicht 0.9 kg
Lokalisatie Duits
Aantal poorten 4
Systeemvereisten Microsoft DOS, Microsoft Windows 3.x/95/98, Novell NetWare 4.x, Linux, Microsoft Windows 2000, Novell NetWare 5.x, Microsoft Windows NT, Microsoft Windows Millennium Editie, Microsoft Windows XP
@ Stephany: nee helaas niet wat ik moet hebben... Ik zag dat ze bij de webshop waar ik mijn buitencam weg heb, ook de switcher verkopen die ik moet hebben en die ga ik morgen ook eens bellen. De vorige keer hadden ze een super service
Het is zo'n eenvoudig apparaatje.... Features
* enables a single monitor to display the output for 1 to 8 cameras in automatic or manual sequence * the picture of each camera is displayed on the monitor for an operator-selected dwell period (1 to 15 seconds) / every camera output has a red LED which is lit if the picture of this camera is currently on-screen / unused camera positions may be bypassed without changing the sequence or the dwell time * designed to work with basic versions of modest closed-circuit video systems * housed in a heavy-gauge steel chassis / cover is protected by an off-white textured finish in baked enamel
He jemig Marije,dat is flink balen Hopelijk hebben ze hem in Stadskanaal.
Ik zit ook al de hele middag naar die lege stal te staren Het hooi ligt er inmiddels ook in.
En Gizmo is in tha house Hij zit nog weggekropen onder een klein tafeltje en de andere katten hebben allemaal al aan hem gesnuffeld. Het gaat heel rustig tot nu toe. Hij is echt prachtig.Als hij wat rond gaat lopen zal ik foto's van hem maken.Hij is ook behoorlijk groot
Rel-Del zal zo wel komen
Laatst bijgewerkt door Kimmes op 08-06-05 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Marije ik zal eens vragen bij mijn vader of wij van die dingen hebben. Volgens mij moeten wij dat ook kunnen bestellen ergens. Alleen is hij er nu niet..