Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvk schreef:Al_Zawra hoever is Rakizah? Havanna heeft precies hetzelfde. Haar achterbenen lopen vol en het uier wordt alleen maar leger, terwijl ze ook goed was gaan vullen..
Mooi nieuw vriendinnetje heeft ze!
kyrkelover schreef:Meeggaa bijleespost, respect!!
En wat een leuk ding zo met die witte benen.
Wbt je vraag, ja ik vind het doodeng. Gelukkig ben ik maar 2.5dag weg. In principe zit ze ook na dat weekend pas op 320 dagen. Inmiddels is het wat gestagneerd, dus ik vermoed nog steeds eerste week van mei.
Faniek schreef:En toch weer een druk weekend door extra werk erbij, dus ga weer even flink bijlezen.
Ik snap ook dat niet iedereen het altijd bij kan lezen. Eigenlijk heb ik er ook geen tijd voor hoe hard het soms gaat (iets met twee banen, eigen bedrijf en dieren), maar ik ben dan weer zo iemand die het niet vind kunnen om straks alles over mijn merries te laten zien en reacties te verwachten en dan niet met anderen mee te leven. Dus dan ga ik toch een uurtje zitten en blijft mijn to do list onaangeroerd.. okay terwijl ik dit typ ga ik toch eerst even de ramen doen en straks bijlezen..
Twee uur later maar wel met schone ramen
En nog een paar uur later met de paarden weggeweest, gevoerd etc. Eindelijk weer zitten voor de bijleespost. Stukje bijgelezen en getypt en toen toch maar koken, eten, beestjes voeren en slapen
Maar ik heb hem af!
@Olga89
Eerst al jouw berichtjes gelezen... jeetje ook Santiago nog moeten laten gaan, wat ontzettend zwaar. Heel veel sterkte. Kan het niet onder woorden brengen wat ik moet zeggen. Wat oneerlijk, jullie hebben echt alles gedaan wat mogelijk is. Wat een lieve dappere zoontjes heb je.
@Dark7
Gefeliciteerd! Wat fijn dat je er bij kon zijn en de bevalling vlot verliep. En daarna met wat hulp ook het drinken. Het is echt een snoepje met die aftekening![]()
@MDWStables
Gefeliciteerd! Fijn dat ze het goed maken, ondanks de pittige bevalling.
@AM_Horses
Gefeliciteerd! Hij is echt heel, heel erg knap! De buitenfoto's heerlijk genieten in het zonnetje![]()
@Evalien86
Ik had net hiervoor bij jou getypt de mijne hebben ook nooit hars en toch komen ze er altijd uit en paar posts verder voila daar is die alGefeliciteerd! Heerlijk smoeltje.
@Ketly
Gefeliciteerd! Wat een heerlijk meisjeFijn dat jullie erbij konden zijn om haar te helpen.
@MukiwaCobs
Gefeliciteerd!
@Balko
Wat fijn de eerste veilig, dan kan je er echt naar toe gaan leven
@Knolselder
Zo Winnie heeft ook al echt wel een beste melkbar!
@Cioccolato
Heerlijk van die broekzakveulens
@pradadaan
Een prachtig buikje
@petravdmeerx
Nog geen mega uiers, maar het begin is er toch en soms kunnen ze zo snel vol schieten.
@cynthia82
Wat een geweldige foto's, prachtig!
@suffie
Bevallen koeien aardig op de uitgerekende datum of kan dat veel verschillen?
@Mayflower_
Wat een mooi kereltje is het geworden!
@cp112
Wat vervelend van het birth alarm, helaas geen ervaring ermee, hopelijk snel opgelost.
@kyrkelover
Jeetje die gaat ineens rap, die heeft haast met het mooie weer. Maar nog wat vroeg, dus ze zal vast nog wel even binnen houden![]()
@Fleuribelle
Wat fijn dat alles goed gaat met Siminente. Ze ziet er goed uit! Hopelijk gaat Maike ook snel.
@MukiwaCobs
Wat een knapperd. Zo stevig al en dat staartje![]()
@RanjaRietje
Wat een lekker ding is Maestroen vriendje onderweg
![]()
@Luna2006
Nasrin en Maylinn zitten dicht bij elkaar!
@Kabayo
Wat een heerlijke foto's, de hoofdjes qua uitdrukking van de drie lijken op elkaar. Fayola wil nog geen speelmaatje voor Mirthe![]()
@xYaartje
Maria houdt je wederom lekker bezig
@Bamarko
Ze zijn beide heel erg knap
@Pol97
Dat zou leuk zijn een merrie die rekening houdt met wanneer het past
@Cemlys
Heerlijk in de grasjes, uier kan nog snel groeien, maar is nog vroeg.
@Charisma
Heb je d'r wel verteld dat ze toch nog even moet![]()
@floripori17
Ook spannend aan het worden. Uier Oogt zo alsof die nog wat groter kan, maar je weet nooit.
@Myrthe__
Vervelend als de techniek niet werkt zoals je wil, hopelijk snel een oplossing.
@Caily
Ook al de twee dames zo lekker dichtbij elkaar, heerlijk. Qua uier lopen ze ook dichtbij elkaar zo te zien.
@Toushie
Nee merrie ziek wat vervelend, ik hoop dat ze snel herstelt.
@proudmama
Jeetje wat heftig allemaal. Ik hoop dat ze met alle goede verzorging die jullie geven het goed komt.
@goldenarrow
Ideaal zo'n hulpje![]()
@Chibi2
Ik doe ook met je mee hoor, sta niet op lijstje in beginpost, maar Bel is vandaag 249 dagen drachtig en ook eerste veulen![]()
@Al_Zawraa
Dat is toch al een mooi melkbarretje, altijd fijn als de kop eraf is en in de veilige dagen.
@mooney
Leuk tussen statistiekje, ben benieuwd hoe rest gaat verlopen. Blijft een knapperd die kleine![]()
@Eilinora
Ik had je onderaan mijn bijleespost gezet, omdat ik dacht dat ik ongetwijfeld je straks bovenaan ergens kon feliciteren, maar jeetje.. ze houdt je wel bezig zeg!