Spannend voor nena. Hier voor zover ik weet niets. Hoewel vriendlief al een paar valse alarm berichten gestuurd heeft voor de grap. Vanavond mag ze los. Ben ik weer thuis.
Hier nu 7 dagen overtijd. Gisteravond onrustig. Hoofd slaan, jeuken. Alles staat zo open dat ik het veulen bijna zie zitten. Maar nog weinig uier. Hoop op vandaag. Morgen gaat mijn vriend voor een week weg. Kan gelukkig nog wat dagen vrij krijgen maar dit is niet ideaal.
Hier blijft Utica ook onrustig had ook een hele vieze slijm draad in haar staart zitten. Zal er dan nu toch vaart in komen? Maar als het nu nog 5-10 dagen moet duren pfffffff
Wisanda, daar gaat onze deal.. Hier ook geen baby..
Ik heb Dais uren in de zon laten sudderen (het was echt heerlijk weer, 21 graden en een zonnetje, niet te fel ) maar nee, niet vandaag en ik denk zelf ook niet morgen. Ik denk op z'n vroegst woensdag, maar dan moet haar uier wel nog even exploderen.
Iedere dag rij ik vol spanning naar Dais en het eerste dat ik doe als ik daar aankom is uier kijken. Iedere dag hoop ik een geëxplodeerde uier te zien, maar tot nu toe is hij iedere dag net ietsjes groter dan de dag ervoor. Zo ook vandaag (kijk maar naar het verdrukte speentje)
Links gisteren, rechts vandaag (dag 346)
Aan de achterkant echt nog té theezakkerig Links dag 343 (donderdag) rechts dag 346 (vandaag)
Maar goed, vandaag is weer voorbij en morgen ga ik opnieuw vol (valse) hoop uier checken en hopen op de langverwachte explosie...
Heaven vandaag op dag 301! Ik concludeer dat ze echt weer zwaar is, dat is of weer een kleintje met een lekker zwembad of dit keer een steviger veulen.
hier vandaag officieel nog 14 dagen maar weet niet of we dat gaan halen vandaag erg onrustig, staart zwiepen uier is weer groter en toen ik aan het borstelen was zag ik opgedroogd plakkerig geel/wit spul zitten toen ik naar haar uier keek dacht ik: is dat een harsje wat zich verplaats heeft door het liggen? kan dat?
daarna ging ze vrij onrustig ademhalen met grote neusgaten beeb was zijn best aan het bewegen en toen ze weer ging liggen keek ze paar keer naar haar buik, leek toen ook of ze weeen kreeg en toen ze ging verliggen om aan haar sokjes te krabben, zag ik melk uit de tietjes komen...
Hier woensdag ook wat slijm. Geen idee of dat de slijmprop was. Maar nog geen veulen. Ook nog geen geweldig grote uier. Kaar zegt niet altijd wat. In elk geval weinig tekenen dat er wat komt. Spannend dadabo. Morgen waarschijnlijk al een veulen
Cynthia82
Geplaatst: 14-04-13 21:12
Noem je dat een tuin, draaakje??
En wie noemt Dais dr uier met haar minispeentjes een koeienuier? Wie??
Net wel iets geks. Ik kwam op stal aan en Floor was al bezig met de hartsalgband. Ik loop de box in en automatisch buk ik voor de uiercheck (je weet tenslotte nooit wat er in drie uur gebeurt ) Niet veel zou je denken. Maar ik kijk, uier was nog net zo groot, maar er zat iets aan de zijkant, het leek wel melk. Dus ik zeg het tegen Floor, ze kijkt, haalt het met haar vinger van het uier af, proeft en zegt: Dat is biest. Dus... dat zonnetje werkt toch goed
Ik dénk zelf niet vannacht, mijn gevoel zegt woensdag, maar ik zal vannacht wel af en toe een blik op de cam werpen.