Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

inge176 schreef:Beeker wat is dat een ander gezicht. Ik vind zn koppie echt prachtig. Ik wilde een veulen met weinig wit, dat heb ik gekregen maar ik vind dit ook wel erg mooi.
. Mijn vorige veulen van dezelfde combinatie was juist helemaal effen en donker. Maar goed je moet het er mee doen en ik vind het hem zekers niet verkeerd staan dus ja. 
Eindelijk ... Verder ga ik helaas wel met de rest mee. Hij lijkt niet gezond qua bouw en grootte
Diane_Basje schreef:@ Magic_Ice, leuk dat Ekaro vooruit gaat. Eet hij al wat brokjes? Anders zou je hem een paar brokjes kunnen geven als je zijn voetje mag aanraken, later mag vastpakken en daarna mag optillen. Dan kun je hem een soort van belonen.
pretty schreef:MI denk je dat het daarvan kan komen? Ik heb ook geholpen met het uier vinden,die leek daar geen last van te hebben,integendeel. Het zit hem soms gewoon in het karakter denk ik,maar dat komt heus wel goed!

GEFELICITEERD!! 
. Ze is nu echt de laatste!

Ik kom morgen gezellig kijken en dan op vakantie!!!! gr veer