Diane_Basje schreef:@ Magic_Ice, leuk dat Ekaro vooruit gaat. Eet hij al wat brokjes? Anders zou je hem een paar brokjes kunnen geven als je zijn voetje mag aanraken, later mag vastpakken en daarna mag optillen. Dan kun je hem een soort van belonen.
Brokjes of muesli eet hij al wel mee bij mama uit de bak, maar uit de hand eten vind hij doodeng, hij snapt het niet, zodra zijn tastharen mij hand raken vliegt hij achteruit, haha, hij ziet dat nog niet als beloning. Ik probeer het wel af en toe maar hij heeft het nog niet door dat dat leuk en lekker is.
pretty schreef:MI denk je dat het daarvan kan komen? Ik heb ook geholpen met het uier vinden,die leek daar geen last van te hebben,integendeel. Het zit hem soms gewoon in het karakter denk ik,maar dat komt heus wel goed!
Ja ik denk dat dat er wel mee te maken heeft gehad, mijn vriend heeft Ekaro nogal lomp en lichtelijk hardhandig geholpen met het uier vinden helaas, natuurlijk hielp dat niet echt, maar ik denk dus echt dat Ekaro daardoor wat angst voor de mens heeft gekregen.
Mijn vorige veulen heb ik ook wel geprobeerd te helpen het uier te vinden, maar niet lomp en hardhandig, en dat was ook geen bloedpaard, die heeft nooit ergens last van gehad.
Ekaro is gewoon heel sensibel, maar gelukkig wel eerlijk.
Pretty, erg mooi veulen zeg!
Beeker, Wauw wat een mooi hoofd zeg, ik hou eigenlijk niet van zoveel wit, maar bij jouw veulen vind ik het erg mooi!
Kitzbi, succes op de keuring!
Silketje, eindelijk een veulen bij Cartouche, maar ook ik moet helaas zeggen dat het me zorgen baart hoe hij eruit ziet.
Zoals anderen al zeggen, dwerggroeikernmerken.
Is zijn gedrag wél normaal, drinkt hij goed etc? Een goede vriendin van mij heeft ooit een dummy-veulen gehad, dat leek wel op dit veulen qua klein zijn en uit verhouding, dat veulen had geen goede zuigreflex en viel op een gegeven moment steeds om, de andere reflexen deden het ook niet meer, het nam hele rare houdingen(gestrekte hals e.d.) aan en het moest ingeslapen worden. Ik wil je niet bang maken of zo, hoop dat het bij Cartouche haar veulen niet zo is...