Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, nu zal het wel snel goedkomen...en mini-macy is zo schattig...wat een kleine dappere dame..echt een lichtpuntje!!

hoe mini-macy helemaal uitgestrekt ligt te slapen onder het warmtelicht....ze is natuurlijk ook erg moe van haar wereldreis..
. In dat opzicht ook niet vreemd dat ze steeds de warmtelamp opzocht. Wel fijn om te horen dat alles goed is!!

. Maar hoe komt dat calciumgehalte dan opeens te laag is? Had dat ook te maken met het vele vruchtwater, of staat dat helemaal niet met elkaar in contact?
. Ik ben sinds vrijdag niet meer geweest, omdat ik het te druk had met carnaval
.
. Stephany schreef:Marije, is de keine mini nu zo klein omdat ze toch te vroeg is geboren?
(leergierig als ik ben
) 
MarijeR schreef:Stephany schreef:Marije, is de keine mini nu zo klein omdat ze toch te vroeg is geboren?
Ik denk een combinatie van heel vroeg geboren en toch ook dat een klein deel van de placenta al wat eerder los is geraakt. Dat zou ook het extreme melk druppen/spuiten van Macy verklaren.
Een klein deel van de nageboorte vond ik ook wat verkleurd.
Het veulentje krijgt op die manier te weinig voedingsstoffen binnen en groeit dan niet zoals het hoort.
Maar als ze zo sterk blijft als nu, zal ze dat snel inhalen

. Ik wil miniMeesje zien!
. 

en mams staat er ook wel fit bij...alles goed met Macy, Marije? 
MarijeR schreef:Maar als ze zo sterk blijft als nu, zal ze dat snel inhalen