Misty nog steeds binnen

Ik heb leuk nieuws...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarijeR schreef:Gefeliciteerd Kraamkliniek!
Dat zijn weer 2 mooie veulens
Ik vergeet ook steeds wat te vragen...
Op de foto's en ook op de foto's op jouw site worden de veulens vaak op zaagsel geboren en later staan ze op stro.
Doen jullie dat bewust, op zaagsel laten veulenen?
TheSam schreef:@kraamkliniek: een zender in? Breng je dan die dan in de merrie of bedoel je een birth alam??? Ik ben een leek...
TheSam schreef:Fenneke! Jij ook besmet met de buikgriep of is het jou bespaard gebleven?
Stephany schreef:Goedemorgen allemaal en een een vrolijk pasen!![]()
Ik ben nog steeds niet echt opgeknapt,(maar ik heb een doosje paracetamol bij mij!!) maar ga er toch mee, we gaan naar Monty Roberts, en Valley onze (ex) ruin komt mogelijk in de ring om zadelmak gemaakt te worden!!! Super natuurlijk als dat lukt.
We moeten er om half 2 zijn, en dan kiest Monty zelf de paarden die hij wil gebruiken voor b.v. zadelmak maken, trailerproblemen, angstige paarden etc.
Ik hoop zo dat Valley wordt uitgekozen!! En zo niet, nou ja dan hebben we een leuke show om te zien..we hebben VIP-kaarten omdat Valley in ider geval is uitgekozen om daar op stal te staan met 10 andere paarden....ben best wel zenuwachtig....
Fijne dag allemaal!!
FennekeR schreef:TheSam schreef:Fenneke! Jij ook besmet met de buikgriep of is het jou bespaard gebleven?
*Ik mankeer gelukkig niets!![]()
* zoekt ongelakt hout om het af te kloppen*![]()
* Kraamkliniek gefeliciteerd met de veulens!
Gelukkig dat het allemaal goed gegaan is.
* Stephany, je zult al wel weg zijn maar een hele fijne dag, en doe rustig aan.
Ik duim dat jullie paard uitgekozen wordt.![]()
*
Mensje Djunooooooooooh!![]()
Hoe is het met hondje Djuno?
TheSam schreef:Hai Aniek!![]()
Misty nog steeds binnen![]()
Ik heb leuk nieuws...
Faniek schreef:Annetje hoe lang moet de merrie nog?
Annetje schreef:Aniek hoeveel veulens heeft Misty eigenlijk al gehad?
TheSam schreef:@Djuno: ja, na een bloedhete douche ben in ontdooid![]()
@Aniek: dat wordt echt de 9e!!! *D