Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik ging er nog serieus op in, maar toen begon hij al te lachen.. waarom trap ik er iedere keer toch ook weer in?
. Ik ging er nog serieus op in, maar toen begon hij al te lachen.. waarom trap ik er iedere keer toch ook weer in?  
  . Alleen is die kwab aan de rechterkant nu nog wat groter geworden en haar uier glimt weer
 . Alleen is die kwab aan de rechterkant nu nog wat groter geworden en haar uier glimt weer  . Banden zijn slap, kling is lang... Nee, het duurt nu écht niet lang meer
. Banden zijn slap, kling is lang... Nee, het duurt nu écht niet lang meer  
  .
.                                                         
 mompelde vanmorgen zo iets onder haar ontbijt
 mompelde vanmorgen zo iets onder haar ontbijt  .
 .                                                         
Nicole288 schreef:Tinne: ze wacht tot zondag, just you wait and see
Parouscha: als Tinne jou smst, stuur jij mij er dan een???

Beterschap en succes de komende nachten!
 Beterschap en succes de komende nachten!                                                          was benieuwd hoor enne nicole als jij gesmst wordt sms mij dan ook even?
 was benieuwd hoor enne nicole als jij gesmst wordt sms mij dan ook even?  ben reuze nieuwsgierig denk dat het nu toch snel komt!!!
  ben reuze nieuwsgierig denk dat het nu toch snel komt!!! 

. Gisteren was Ivanka's uier nog zoooo vol en echt niet van het vocht, want toen had ze ook veel buiten gestaan en dan had ze het wel weggelopen. Maar nu lijkt alles wel in de kwab aan de rechterkant te zitten, wat gisteren aan de achterkant zat
 . Gisteren was Ivanka's uier nog zoooo vol en echt niet van het vocht, want toen had ze ook veel buiten gestaan en dan had ze het wel weggelopen. Maar nu lijkt alles wel in de kwab aan de rechterkant te zitten, wat gisteren aan de achterkant zat  . Ik snap er echt niks meer van..
 . Ik snap er echt niks meer van.. , het was gelukkig over na een goede nachtrust
 , het was gelukkig over na een goede nachtrust  . Zal wel gewoon iets verkeerds gegeten hebben ofzo..
. Zal wel gewoon iets verkeerds gegeten hebben ofzo.. 

!!
!! !! schiet toch is op
!! schiet toch is op