Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Knolselder schreef:VrouwkjeS schreef:Diva wat fijn dat de castratie goed verlopen is!
Pff kabayo wat vreselijk moet dat zijn geweest... Heb je dat veulen nog zien bewegen de laatste weken voor de bevalling?
Hier nog steeds alles rustig en knolselder we kruipen rustig naar de top
Hoera![]()
linda2008 schreef:Hihi geeft niet Maris, ik heb twee stallen onder 1 cam.
Moet soms alleen iets omhoog scrollen om tweede stal goed te zien. Ik ga er in de spannende maanden wel overheenmaar ik kijk dan ook echt uren per dag naar de cam
Rowan (Dustinlover) doet met 1gb een hele tijd. Het is maar net hoe veel je kijkt natuurlijk. Non stop kijken met 3g cam is gewoon niet haalbaar
Maris_ schreef:linda2008 schreef:Hihi geeft niet Maris, ik heb twee stallen onder 1 cam.
Moet soms alleen iets omhoog scrollen om tweede stal goed te zien. Ik ga er in de spannende maanden wel overheenmaar ik kijk dan ook echt uren per dag naar de cam
Rowan (Dustinlover) doet met 1gb een hele tijd. Het is maar net hoe veel je kijkt natuurlijk. Non stop kijken met 3g cam is gewoon niet haalbaar
Haha oke dan nog 1 vraagje.Welke mifi router heb je? Ivm de uploadsnelheid.. Is het 3g dan, geen 4g?
(Ben nu nl nog niet echt tevredenDus overweeg een abbo en andere mifi router. Ik zie nu een simonly abbo van KPN van 20 gb die verdubbeld wordt naar 40gb gezien we kpn compleet hebben)
Edit: een internet abbo voor 4g kan nl niet in een router van 3g toch?