Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Was gewoon ter info bedoeld hoor
Omdat er net werd gezegt dat het veulen na het draaien binnen een week moet komen. Maar dan ben je wel te laat...
Zij is het ook wel zat nu! Heeft al een uier als een koe
Van mij mag ze over een week wel bevallen.. Dan is het klaar en is zij er af!
De ene is gewoon tonnetje rond, de andere heeft een punt/hang buik... Tooske schreef:Jeetje Wisanda... Ben je ondertussen niet erg moe?
Geen veranderingen ook bij jou? Hoop niet dat de mijne het ook zo lang volhoud.
. Wel nog 3 keer eruit geweest vannacht. Ook hier een onrustige merrie vannacht, staan, liggen, draaien, buikhappen en openstaande kling.
vandaag 335 dgn drachtig
... Het gemiddelde van een haflingerdracht... Dus zou het vandaag?neeee, natuurlijk niet ik laat mijn baasje nog 3 weken 's nachts haar bed uit

) 
Bonnieaw schreef:dustinlover waarom haal je haar al snachts op stal? (gewoon interesse)

Dustinlover schreef:Bonnieaw schreef:dustinlover waarom haal je haar al snachts op stal? (gewoon interesse)
Omdat ze dan vast kan wennen en aangezien ik mini's heb en die kunnen soms al vanaf 300 dagen geboren worden heb ik ze 's avonds het liefst op stal staan. Is voor mij ook veel makkelijker kijken als ik moet waken
Dit is uier foto van gisteren dus denk niet dat het met 300 dagen komt, maar we moeten ergens beginnen he
[ Afbeelding ]
) dat het snel komt, zo sneu als ze er last van hebben.
en ze komt eigenlijk nooit binnen dus mag ze van te voren lekker wennen.