zitake schreef:Ja hoor gaat zeker lukken. Er zit idd een looppad om dat grasstuk, ideaal met slechte weer, ware het niet dat mijn hengst deze zomer de helft van de omheining eruit gesloopt heeft en ik het grasstukje nu niet meer kan afschermen (en stroomdraad vind ik te gevaarlijk op zo'n beperkte ruimte), desnoods nieuwe graszoden dit voorjaar, staat het weer mooi voor de zomer. Is idd een beetje zo'n paddockparadise principe.
Stout paardje
omheining mag je niet slopen!
En zo te horen moet er nog veel getraind worden met de newbe d'r voetjes optillen.
Eigenlijk gek heb daar nooit bij nagedacht, maar gewoon steeds gedaan, jij natuurlijk ook met je eigen veulen
is dan inderdaad even wennen aan een veulen ehhhhh, bijna jaarling die dat echt nog niet snapt.
Wel lekker plekje zo met dat looppad, als het hekje weer heel is.
Whisperke, zit jou echt niet mee zeg, nu je bijrijpaard ook nog een griffelbeentje gebroken.
Horssi, hopelijk vind je leuk plekje dat je aanstaat.
Hier geen idee, hoe het met de Hepsi is, geen bericht goed bericht? Ach vorige week nog foto's gehad,
vind het alleen wel sneu voor die beestjes dat het steeds zo regent, voor hun kan er beter sneeuw liggen dan regen.
(ik heb liever wat regen, want dan kan ik tenminste de weg over.)